Pagina's

donderdag 31 maart 2011

Welkommmm.

Follow my blog with bloglovin


Dat ben ik. Eva, 13 jaar (BIJNA 14 OLE!). 3HAVO/VWO. 1 broer. Tot zaterdag 26 maart 2011 blond. Verfde die dag haar haar bruin. Al die basics. I live an Eva way of life.


Over deze blog:
Dit wordt mijn blog. Hierop komen alle dingen die mij interesseren. Dingen waarover ik denk. Dingen die mij bezig houden. 
Kennen jullie www.Teskuh.nl? Zoiets als dat wordt het. Dingen waarover ik wil schrijven. En ja, daar hoort ook beauty bij. Waarom? Dat is één van mijn hobbies!

Oh ja, mijn hobbies. Zal ik dan maar even een lijstje opnoemen? Make-up, nagellak, dansen, zingen, hangen met vriendinnen, beautyblogs lezen, filmpjes kijken op youtube, raar doen, knuffelen met Peach & Pepper, shoppen, lezen, kpop muziek, enzovoort.

Peach & Pepper. Ja. Zie je die twee kittens in mijn armen, daarboven op de foto? De linker is Peach, de rechter is Pepper. Mijn ouders zijn gescheiden, sinds 2009, en sinds 1 januari 2011 hebben we bij m'n moeder twee kittens!
Mijn moeder is trouwens single en m'n vader heeft een nieuwe (Finse!) vriendin. 

Oke, nu heb ik genoeg gel*ld. Hieronder vinden jullie een filmpje. Ik heb aan mijn vriendinnen gevraagd of ze me konden beschrijven in 3 woorden, met een eventuele toevoeging. En in het filmpje lees ik ze op :) Have fun ermee :D (het is wel crap kwaliteit, mijn fotocamera filmt niet geweldig)




xx
Eva

1 opmerking: