Pagina's

maandag 4 april 2011

Day 2; Mijn angsten - 30 days challenge


Deze afbeelding heb ik verwijderd omdat ik de rechten niet in mijn bezit heb.

Vandaag een artikel over mijn angsten. Dit vind ik eigenlijk wel moeilijk om op te schrijven, want echt bang ben ik niet zo snel. Ik ga er zo veel mogelijk op schrijven! Klik op "meer lezen" om mijn angsten te lezen...
1. Bang om dierbaren te verliezen
Is niet iedereen hier bang voor? Pfft, het idee alleen al. Een vriendin of familie lid die overlijd, of je gewoon in de steek laat, of opeens weg is. Ik houd zo ontzettend veel van mijn familie, ik kan niet zonder ze. Van het ene familielid houd ik misschien meer dan van een ander, maar ik wil ze niet kwijt.
En mijn vriendinnen, jezus. Zonder hun, zou mijn leven echt kapot vallen of zo. En Peach & Pepper... ik heb ze pas 4 maanden en ik ben al super gehecht aan ze, ik houd van ze!
Als mijn vriendinnen/familieleden dit lezen: please don't leave me! <3

2. Horrorfilms
Oké, het is geen angst, maar ik kan écht niet tegen horrorfilms. Ik heb er 2 gezien tot nu toe (IT en The Grudge 3) en ik vond het op het moment niet zo erg (ja, ik schrok wel veel en was erg gespannen), maar daarna... ik wordt helemaal panisch.
Ik heb allebei die films bij een vriendin van me gezien (op haar feestjes), en IT nog niet eens helemaal. Die film duurt dan ook 3 uur en we hadden net een kwartier de 2e DVD erin gedaan (iedereen was ook al weg, behalve nog 1 iemand die ik niet goed kende) toen het 11 uur was en ik besloot naar huis te gaan. Mijn moeder kwam me ophalen en ja, die avond heb ik bij m'n moeder in bed geslapen (watje!).
The Grudge was op een slaapfeestje van haar, en een paar die daar waren vonden het niet eng en gingen steeds zo'n geluid maken. Ik werd boos, moest huilen, was heel bang en wilde naar huis. Ja.... niet zo leuk dus.

3. Alleen in het donker zijn 's avonds
Dat durf ik echt niet. Een paar weken geleden had een vriendin 's avonds een "weerwolven party" gehouden (random dat spel "Weerwolven" spelen) en ik wilde graag komen, maar mijn moeder ging mij niet brengen. En no way dat ik (ook al is het maar 5 minuten) in het donker ga fietsen! Nooooo way!

Dat was het wel. De laatste twee zijn iets kleins, maar de eerste is echt major. Volgende keer komt de post over mijn vriendinnen! :D

xx
Eva

2 opmerkingen:

  1. Hoiii,

    Punt 1... AGREE

    Like, IT vond ik super grappig. Ik weet niet wrm eigenlijk. The Grudge vond ik echt eng... Like eng. Ja, donker is soms ook een beetje creepy...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. JONGE! als je alleen in het donker bent is het al erg, maar met mij is het nog enger!

    BeantwoordenVerwijderen