Pagina's

maandag 4 april 2011

Day 3; 5 random songs op mijn iPod - 30 days challenge


Deze afbeelding heb ik verwijderd omdat ik de rechten niet in mijn bezit heb.

Jaaa, jullie verwachtte de post over m'n vriendinnen toch? Ik had me vergist, haha. Ik dacht dat die op nummer 3 was, maar eerst komt deze! De opdracht is om de iPod/iTunes/MP3 of whatever op shuffle te zetten en dan de vijf nummers op te schrijven! Klik snel op "meer lezen"!
Ik ga het op mijn iTunes én op mijn iPhone doen, aangezien niet al mijn liedjes op mijn iPhone staan maar dat wel mijn favoriete zijn. Dit zijn trouwens écht de eerste 5 random songs.

iTunes

Taeyang - Wedding Dress

Oooooh, Taeyang. Wat een dreamguy. Dit is trouwens kpop, en Taeyang hoort bij de boyband Big Bang, maar heeft ook een aantal solo albums. Ik vind dit liedje zooooooo leuk :D En hij kan ook nog eens goed dansen <3 I just love, love, love him!

Glee cast - I Say A Little Prayer

Eh.... ja. Dit liedje ken ik niet zo goed. Ik heb alle liedjes van Glee gedownload, en alleen mijn faves op mijn iPhone gezet. Deze zit er niet bij. Ik vind hem ook niet zo leuk. Ja. :)

Maroon 5 - Wake Up Call

Oh ja! Maroon 5 staat er ook nog op, haha. Dit is best een lekker nummer! Kan het refrein wel meezingen, volgens mij, haha. Maroon 5 is best wel een leuke band :)

Pierce Brosnan & Meryl Streep - When All Is Said & Done

Een nummer van de musical Mamma Mia! The Musical. Een jaar of meer geleden had ik de film gezien en wilde ik graag de nummers hebben. Ik luister het nu dus niet meer, haha.

Maroon 5 - Sunday Morning

Nóg een Maroon 5 liedje! Deze ken ik niet zo goed, dus niks over te zeggen, haha.

iPhone/iPod
Big Bang - Wonderful

Ah! Daar zijn ze dan! Big Bang! Ultimate favorite korean boyband! Dit is van een album uit 2008, dus al vrij oud. Maar ik vind dit nummer best awesome. Ja kan er verder niet zo veel over zeggen, ik laat hem wel staan als ie langskomt :D

Glee cast - Need You Now

It's a quarter after one, I'm all alone and I need you now. Ooooh, mooi liedje! En heel mooi gezongen door Lea Michele en Mark Salling :D. Volgens mij komt dit liedje morgen in de aflevering van Glee! Ik heb hem al gezien, want ik loop mee met de Amerika, maar echt, mooi liedje!

Glee cast - Don't Stop Believin'

Aan welk liedje denk je als je aan Glee denkt? Don't Stop Believin' natuurlijk! Gewoon een lekker nummer :)

Wonder Girls - Saying I Love You

Dit is echt zo'n mooi liedje! Oké, echt verstaan doe ik het niet (ik kan geen Koreaans XD), maar het klinkt mooi en het is mooi gezongen. Ooh, de tijden dat Sunmi nog bij WG was... Wat ik ook super vind is dat Ye Eun (één van de members) dit liedje heeft geschreven!

2NE1 - Clap Your Hands

Natuurlijk, 2NE1 ontbrak nog in het lijstje :). Dit is een nummer van hun nieuwste album, To Anyone, wat uitkwam in 2010. Super lekker nummer! En lekker bad-ass :D

Dat was het! Wat een lange post zeg, poeh! Morgen dan echt de vriendinnen-post :D. Die komt waarschijnlijk een beetje laat, omdat ik er na school pas aan kan werken, hihi :)

Als jullie dit ook willen doen in de comments, ga je gang!

xx
Eva

4 opmerkingen:

  1. Oeh yay ik ga dit doen.
    Doe alleen geen filmpje erbij.

    Black Eyed Peas - Don't Lie
    Ke$ha - We R Who We R
    Yiruma - River Flows In You
    Joss Stone - Right To Be Wrong
    Alicia Keys - When You Really Love Someone

    Nou dat was het dan wel weer doegdoeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oké, de eerste 5 liedjes:

    1. Telephone - Glee
    2. Yiruma - River Flows In You (@Emma-Lee, wah toeval)
    3. Kings and Queens - 30stm (Aww I love that songgg)
    4. Love You More - Racoon
    5. Boys Boys Boys - Lady GaGa

    Wow er is niet eens Adam Lambert voorbij gekomen. Oke, het 8ste random nummer was van Adam Lambert geweest :P

    8. Voodoo - Adam Lambert

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik gebruik geen MP3 of Itunes dus ik doe wel mijn top 5 songs op dit moment :P

    1. Biffy Clyro - Many of Horror.
    2. Scouting for Girls - This ain't a love song.
    3. Phil Collins - Drum Solo Parijs.
    4. Take That - Patience.
    5. Maria Mena - You're the only one.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. JONGE! ik ben die derde!! <3

    BeantwoordenVerwijderen