Pagina's

zondag 29 mei 2011

Filmpje: Verjaardag cadeaus! - Familie


Jarig zijn is leuk! Niet alleen om de cadeaus hoor, maar het is wel een deel. En dit jaar ben ik super verwend! Ik heb mezelf ook heel erg verwend, hihi :). Vandaag laat ik EINDELIJK het filmpje zien waarin ik mijn cadeaus laat zien die ik van familie heb gekregen!
En sorry trouwens, dat ik alle filmpjes een beetje laat online zet. Deze had ik 18 mei al opgenomen, en ik  zet hem nu pas online! Ik weet niet wat ik heb, maar ik ben niet echt actief met m'n blog. Ik heb wel tijd, maar ik steek het niet hierin. Moet ik aan werken!


Enjoy het filmpje!


xx,
Eva

2 opmerkingen:

  1. Lol @ de uitleg wrm je een nieuwe laptop kreeg xD

    Jij bent nu rijk.

    Suuzzz

    BeantwoordenVerwijderen
  2. haha, mijn kat heet ook pepper!
    alleen hij is oranje (:
    wat een leuke blog heb je, ik volg je!
    lieefs

    BeantwoordenVerwijderen