Pagina's

dinsdag 9 oktober 2012

Hoi!

Eén hele goede avond!

Het is nu meer dan een jaar geleden dat ik mijn laatste post hier heb geplaatst. En waarom plaats ik dan nu wel een post? Omdat ik misschien wel weer eens wat wil gaan doen met deze blog. De laatste tijd ben ik steeds meer geïnteresseerd in bloggen, video's maken, etc. Vooral mijn interesse in filmen is gegroeid, zo erg dat ik er misschien wel iets me ga doen in de toekomst (filmacademie voor video-editen? Misschien wel!) en daarom wil ik ook zo veel mogelijk oefenen en maken. Ook mijn liefde voor fashion is onwijs gegroeid. Ik houd nu van kleding. Dat is ook de reden dat ik een fashion tumblr ben gestart, om mijn liefde voor kleding te uiten, en ook om zo veel mogelijk inspiratie op te doen.

Goed, ik dwaal af. Wat ik dus wil gaan doen is het maken van filmpjes of blogposts over verschillende dingen. Ik heb echt geen flauw idee wat die dingen gaan zijn, hoe constant ik dat ga doen, of ik het überhaupt wel ga doen, etc. Maar ik weet dat ik het graag genoeg wil om deze hele blog om te gooien en dit verhaaltje te typen.

Tot (hopelijk) snel!

Eva

Gelukkig zijn mijn schrijfkunsten er ook op uit gegaan afgelopen jaar. Hoop ik.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten