Pagina's

woensdag 10 oktober 2012

How's life?

Op dit moment zit ik in de mediatheek van onze school, aan het begin van een blok geschiedenis. Een blok is 90 minuten bij ons, dat zijn dus 2 uren, even voor de duidelijkheid. Als het goed is gaat zo een presentatie beginnen, dus wellicht dat ik dan gewoon helemaal stop met schrijven en later pas verder schrijf. Maar dat zien we dan wel.


Dus, how's life? Om eerlijk te zijn: best wel goed. Ha, die zin was even misleidend, toch?
Maar goed, het gaat dus wel lekker. Ik heb wonderbaarlijk genoeg best zin in de herfst/winter. Ik heb best wel zin in dat knusse gevoel wat de regen en de grijze lucht geeft, thee drinken, kruidnoten eten, lekker rustig achter mijn laptop zitten en niks doen. Oh, en natuurlijk de herfst- en winterfashion.

Helaas zorgt de herfst/winter er ook voor dat ik een 'dip' krijg. Ik ben veel sneller moe en ik heb veel minder motivatie. Vooral dat laatste kan voor problemen zorgen. Elk jaar heb ik moeite met school in het najaar, omdat ik geen motivatie heb. Vorig jaar ging het bijvoorbeeld helemaal niet goed met school in het najaar. Ik wist wel dat ik veel te doen had, maar het lukte me gewoon niet om mezelf er toe te zetten. Ik weet dat ik deze dip dit jaar weer ga hebben, nu is het nog de kunst om me er doorheen te slepen (het liefst met zo min mogelijk hobbels). Dus school gaat nog een uitdaging worden.

Maar ik dwaal alweer af. Het gaat dus goed met me. School gaat nu nog wel lekker (9,4 voor wiskunde!), met vrienden/vriendinnen zit het ook goed en ook thuis gaat het goed. Happy times!

xx
Eva

Ondertussen is het alweer kwart over 9 s'avonds. Nadat de presentatie was begonnen ben ik de hele tijd te druk geweest om verder te schrijven, hihi. Ik zei toch dat ik het later zou schrijven?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten