Pagina's

dinsdag 22 januari 2013

Outfit: Blouses and Vans



Eindelijk, mijn eerste outfit post! Deze foto's zijn gemaakt in september, op een verrassend warme dag. Ik had het dan ook veel te warm in mijn lange broek. Maar, de zon zorgde voor super mooi licht, dus daar bofte we dan toch mee. Samen met Vien heb ik in driekwartier over de 300 foto's gemaakt! Het was dan ook heel moeilijk om foto's te kiezen voor deze blogpost, maar uiteindelijk is er toch nog een leuke selectie uitgekomen. Lees verder voor meer foto's van mijn outfit!

Vien heeft voor mij de foto's ook nog heel mooi geëdit. Ze is er nog niet helemaal klaar mee, maar omdat het al zo lang duurde ga ik vandaag toch een paar foto's posten. 

























De enige unedited foto in deze post is de bovenste, omdat er nog geen geëdite foto van mijn hele outfit is. 
Ik had die dag mijn blouse van de Bershka nog maar net nieuw, dus deze wilde ik graag aan voor mijn 
eerste outfit shoot. Verder had ik hem heel simpel gecombineerd met mijn (te grote) donkerblauwe jeans waar ik m'n blouse had ingestopt. En wie zegt dat roze niet goed staat met rood? Ik ben het daar in ieder geval niet mee eens, dus deed ik die dag mijn rode lipstick op.


Ik was toch liever voor een andere riem gegaan, maar in mijn haast die ochtend kon ik hem niet vinden. 
Ik moest namelijk gewoon naar school! Mijn go-to schoenen voor leuke outfits zijn toch echt mijn grijze Vans. Ik ben zo blij dat ik die heb gekocht! Ze staan echt bij alles. Verder droeg ik qua sieraden alleen nog mijn Lowlands bandje van afgelopen augustus. Die heb ik er inmiddels al weer afgeknipt.


Blouse: Bershka
Jeans: Mango
Belt: Unknown
Shoes: Vans
Lipstick: Catrice Revoltaire (LE) Velvet Matt Lip Colour in Bloody Red

Dat was mijn eerste outfit post! Wat vonden jullie ervan? Meer foto's of minder foto's? Meer erbij vertellen of juist minder? Let me know!

xx,
Eva

Photographer: Vien Germawi
Model: Eva Plompen
© All rights reserved.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten