Pagina's

maandag 11 februari 2013

Find me on the web!


Social media is enorm. De hele wereld zit erop, en ik doe lekker mee. Ik zit echt op enorm veel social media sites, en vandaag ga ik jullie vertellen waar je me allemaal kan vinden.


Twitter is volgens mij het eerste social media-platform waar ik een account maakte, hierboven zie je mijn accountpagina. Ik zit er nu zo'n 3 jaar op en heb al meer dan 29,000 tweets geplaatst! Dat zijn gemiddeld 26 tweets per dag! Zoveel zijn het er tegenwoordig niet meer, maar toch.
Vindt me onder de naam @EvaLOVEScuties.

Om foto's te delen gebruik ik Instagram. Ik vind het een fijne app, niet alleen omdat ik er met mijn iPhone handig foto's mee kan delen, maar ook omdat ik andere mensen hun foto's kan volgen. Ik plaats er niet super vaak foto's, maar wel regelmatig.
Vindt me onder de naam evabunny.


Het zal jullie vast niet ontgaan zijn dat ik van kleding houd. Ik houd er zeker van om naar kleding te kijken, en Fashiolista is een leuke manier om naar kleding te kijken en andere mensen te laten weten wat voor stijl je hebt. Op Fashiolista kan je kleding 'love'-en en andere mensen volgen. De link staat ook al in het menu hierboven, maar ik dacht, ik zet hem hier ook nog wel even. Als je graag wilt weten wat voor kleding ik leuk vind, neem zeker een kijkje!
Vindt me onder de naam cellblockmango.

Ik heb twee accounts op Tumblr, mijn fashion-tumblr en mijn gewone tumblr. Dit is mijn fashion-tumblr, hier reblog ik plaatjes over fashion en post ik ook outfits, van mezelf en van andere bloggers (met hun toestemming, uiteraard!). Zoals ik net al zei: ik houd van kleding, en ook zeker van andermans outfits.
Vindt me onder de URL cellblockmango.tumblr.com.

Naast een fashion-tumblr heb ik dus ook een persoonlijke tumblr. Hierop reblog ik dingen die gerelateerd zijn aan de dingen waar ik fan van ben. Het is gewoon een zeer leuke plek om te 'fangirlen' en te spammen, haha.
Vindt me onder de URL evabunny.tumblr.com.

De laatste die ik me op dit moment kan bedenken is Bloglovin'. Bloglovin' is echt een geweldig handige site om blogs mee te volgen. Je hoeft nooit meer tientallen blogs af te zoeken om te kijken of ze al geüpdatet zijn, alle updates komen nu samen op 1 plek. Ik volg er zelf ook een boel blogs, en ik vind het super handig.
In de side-bar staat een teller met volgers, als je daarop klikt kan je mijn blog volgen.

Ik heb wel Facebook, maar die houd ik liever privé. Misschien dat ik ooit een aparte Facebook maak voor mijn blog, maar daarvoor is het nog niet de tijd.

Nou, dat waren mijn accounts op het sociale web! Het zou zeker leuk zijn als je me zou volgen, zo blijf je altijd up to date met mijn leven. Als je dat wilt...

Zitten jullie veel op Social Media?

xxx,
Eva

Geen opmerkingen:

Een reactie posten