Pagina's

donderdag 4 juli 2013

OOTD Studded shorts


Hoi iedereen,
Vandaag weer eens een Outfit of the Day! Deze outfit droeg ik dinsdag 25 juni, alweer een tijdje geleden dus, midden in mijn SE-herkansingsweek. Ik had toen wel even snel foto's gemaakt omdat ik wist dat ik ze nog kon gebruiken na mijn SE-herkansingsweek. Lees verder voor foto's!


Voor Pinkpop (en voor de leuk) had ik deze shorts gekocht. Het zou namelijk heel erg lekker weer worden, maar de shorts die ik heb vind ik eerlijk gezegd enorm vervelend zitten (en jurkjes en rokjes zijn niet heel handig op een festival). Daarom mocht ik van mezelf één paar shorts kopen om mee te nemen. En ik ben er helemaal verliefd op geworden, haha.

De shorts komen van Forever21 en zijn dus nieuw. Ze zijn high-waisted en hebben dus studs op de opening van het rechter zakje. De broekzakken steken eronderuit en hebben een leuke aztec-print. Zo warm was het nou ook weer niet, dus deed ik er een panty bij. Deze komt van de H&M. Erboven heb ik een mouwloze-blouse gedaan van de Bershka waaronder ik een basic zwart hemdje draag van de Action. Ik heb het bloesje in mijn broekje gedaan en helemaal dichtgeknoopt, dit vond ik er wel leuk uitzien. Ik knoop hem nooit helemaal dicht als hij ook los hangt, maar zo in het broekje is het wel leuk.

Nog een close-up van mijn shorts! Hij is een beetje bewogen, maar het is dan ook best wel moeilijk om zelf een foto te maken met je iPhone van je shorts... hij was steeds bewogen!

Deze foto is dan ook wazig, sorry daarvoor! Ik vond het leuk om bij mijn opgeknoopte blouse een ketting te doen, en de beste die hierbij paste die ik heb was deze snorren-ketting! Hij komt van de Claire's en ik vind hem echt heel leuk!

De armband die ik erbij draag is mijn 30 Seconds To Mars armband die ik op Pinkpop heb gekocht! Er staat "Love Lust Faith + Dreams" op, wat de titel is van het nieuwe armband, en de "triad", het logo van 30STM. Ik vind het bandje echt super leuk, de stijl en de kleuren zijn echt leuk. Het blauw kleurt ook mooi bij mijn bloesje. I like!

Dan nog een foto-tje van mijn schoenen. Het zijn afgetrapte fake-all stars die ik iets van 2 jaar geleden voor 8 euro bij de Scapino heb gekocht. Ik voel elk steentje als ik erop loop, maar ze zijn wel prima voor dit soort outfits, haha.

En dit ben ik! Helleuw!


Blouse: Bershka
Tanktop: Action
Shorts: Forever21
Tights: H&M
Necklace: Claire's
Bracelet: 30STM merchandise
Shoes: Scapino

Wat vinden jullie van deze outfit?

xxx,
Eva

5 opmerkingen:

  1. Hallo eva, ik ben hier opgekomen dankzij LLF+D en zag je armbandje! Weet jij hoe je daar nog verder aan kan komen? Alvast bedankt!

    Yoran

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dit bandje weet ik niet, maar je kan wel andere armbandjes kopen op de 30STM site. (http://www.thirtysecondstomarsstore.com)

      Verwijderen
  2. Jammer dat je het niet weet, en op store had ik al gekeken.
    toch bedankt, en succes verder met je blog! Ik ga blijven volgen. (en dat door een armbandje)

    Yoran

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Misschien dat ze hem bij hun concert in november ook verkopen, weet niet of je daar heen gaat?
      Oh, super leuk! :D Haha, soms kom je toch op rare manieren ergens terecht, haha :)

      Verwijderen
  3. Wou er wel heen, maar niemand wil mee. Dus zit te twijfelen om alleen te gaan. En ja idd, maarja klein wereldje via internet.

    -Yoran

    BeantwoordenVerwijderen