Pagina's

vrijdag 9 augustus 2013

OOTD Poezenjurkje

Hoi iedereen!
Vandaag weer een OOTD, de outfit die ik vandaag (!) droeg. Ik had het poezenjurkje al laten zien in mijn Mini Shoplog maar het was tot vandaag nog te warm om hem te dragen. De stof van het jurkje is nogal dik en zwaar, dus alle temperaturen boven de 23/24 graden zijn te warm voor het jurkje. Maar vandaag was het vaak grijs en wat minder heet, dus perfect!


Vandaag begon ik bij mijn moeder (waar ik normaal mijn outfitfoto's maak), maar ik ben dit weekend bij mijn vader en ik was al laat, dus heb ik bij mijn moeder geen foto's kunnen maken. Bij mijn vader hebben we geen goede full-size spiegel, dus heb ik de foto's gemaakt in de gang op de trap bij de spiegel die daar hangt. Excuses als het een beetje raar is!


Zooo, dit is mijn outfit! Ik draag dus mijn poezenjurkje van de H&M. Het was een beetje fris vandaag, dus deed ik mijn cardigan van American Today eroverheen. De schoenen die ik er trouwens bij droeg waren mijn grijze Vans, die denk ik wel bekend zijn hierzo (ja ik heb niet zoveel schoenen... lol!).

Accessoires! Om het patroon een beetje te 'breken' deed ik mijn lichtblauwe Bershka riempje om. Hij mist het lusje dus ik deed hem maar een beetje zo raar.... ja. En daar is mijn Hunger Games ketting! Ik vind hem nog steeds heel leuk en draag hem graag! :)

Ik ging vandaag naar de opticien, de kapper en moest nog wat boodschapjes doen, en dat was een perfect moment om mijn nieuwe, geweldige, prachtige tas van de Bershka te gebruiken. Ik ben zo verliefd op deze tas, echt, wauw. Liefde.

Nou, dat was het alweer!


Dress: H&M
Vest: America Today
Belt: Bershka
Necklace: Gift (eBay maybe?)
Bag: Bershka
Shoes: Vans (not in pictures)

Wat vinden jullie van mijn poezenjurkje?

xxx,
Eva

1 opmerking:

  1. kan je pleeeeeas aan je vriendin vragen hoe ze aan dat kettinkje is gekomen

    BeantwoordenVerwijderen