Pagina's

vrijdag 25 oktober 2013

Autumn/Winter 2013 Fashion Wishlist #1 | Accessoires

Hoi iedereen,
Het is nu toch echt herfst. Het koude weer is er weer en de regen ook. Aan het begin van de lente had ik een enorme fashion wishlist gemaakt (deel 1 en deel 2) voor de lente en de zomer, en eigenlijk vond ik het wel leuk om dit ook voor de herfst/winter te doen! Want, zoals ik toen ook al zei: nieuw seizoen = nieuwe garderobe! In de winter draag ik het liefst donkere kleuren (bordeauxrood <3) en truien.
Vandaag deel 1: de accessoires!

Vorige keer had ik geen accessoires wishlist gemaakt, maar dit keer had ik toch wat leuke accesoires gezien die ik wilde laten zien. Dus, hierbij!


Schoenen
Ja, schoenen zijn ook accessoires voor mij, haha! Ik weet niet of iedereen ze hierin zou categoriseren, maar ik doe het wel, want waar moet het anders bij, haha!

  1. Vans Authentic Shoes, grijs (€65,00) - Oké, niet heel eerlijk natuurlijk, want zoals jullie vast wel weten, heb ik deze al. Mijn grijse Vans zijn alleen enorm aan het slijten en ze zijn aan vervanging toe. Ik heb echt liefde voor Vans en ik vind mijn grijze super fijn, dus eigenlijk wil ik ze nu opnieuw. Helaas moet ik zelf mijn schoenen betalen en ze zijn toch best prijzig...
  2. Vans Authentic Shoes, bordeauxrood (€65,00) - LIEFDE. Ik houd echt enorm van de kleur bordeauxrood (ik heb een trui, een vest, een blouse en een broek in die kleur) en ook enorm van Vans, dus die twee samen = liefde. Maar ja, zoals ik al zei... 65 euro...
  3. H&M Plateauboots (€34,95) - Oké, eigenlijk wil ik heel graag de originele Jeffrey Campbell Lita's (en dan het liefst nog die met spikes), maar die zijn nogal duur, en dat geld heb ik niet. Ze zijn zo erg boven mijn budget dat ik ze niet eens op deze wishlist durf te zetten, haha! Dus dan maar deze (super duidelijke) fakes van de H&M...
  4. VanHaren Veterpump (€19,90) - Ik heb al soortgelijke schoenen van de Bershka (2 jaar geleden gekocht oid), maar die beginnen uit elkaar te vallen, en daarbij vind ik ze net iets te laag en de hak net iets de dik. Deze van VanHaren zijn eigenlijk veel mooier, en een goede vervanging ervoor. Ik vind zo'n veterpump toch echt een musthave! Edit: fun fact, ik heb deze gekocht in een soort lichtbruin in Den Haag!
  5. VanHaren Pump met studs (€29,90) - Nog een paar enkellaarsjes, maar dit keer met studs. Ook deze vind ik heel leuk! Ja verder niet echt iets over te zeggen... like! Edit: fun fact, deze heb ik ook gekocht in Den Haag!
Toen ik begin september naar de Primark ging (zie hier mijn shoplog) zag ik ook hele leuke bordeauxrode (verassing!) enkellaarsjes met hak, maar aangezien mijn budget toen op was, heb ik ze niet gekocht. Ik heb er nog steeds spijt van...
Helaas heeft Primark geen online shop dus kan ik hem ook niet laten zien...


Haaraccessoires
Sinds ik bij Forever21 haaraccessoires had gekocht (laat ik zien in mijn Florence shoplog) en ik bij Claire's leuke bunwraps had gekocht, ben ik helemaal into haaraccessoires! Ik vind het leuk om mijn haar op te leuken met accessoires, en dan vooral met knotten.

  1. Forever21 Cross Hair Elastic Set (€5,90) - Nu ik vaker knotten draag vind ik het leuk om ze ook op te fleuren. Ik denk dat deze elastiekjes heel leuk zijn om om mijn knot heen te dragen als een klein accentje. 
  2. Forever21 Spiked Hair Elastic Set (€3,90) - Hetzelfde geldt voor dit setje!
  3. Forever21 Bow Hair Band Set (€1,90) - En hetzelfde geldt voor dit setje, haha.
  4. ASOS Rose Hair Bun Holder (€8,09) - ASOS heeft van die geweldige bun wraps/bun holders, die speciaal gemaakt zijn voor om een knot, en daarom vind ik deze zo leuk!

Panty's en sokken
Als jurkjes-liefhebber kun je het najaar niet door zonder panty's en maillots. Ik heb sowieso nog wat basic zwarte maillots nodig, maar die hoeven niet op de verlanglijst, haha. Deze wel!
  1. H&M Overkneekousen, grijs (€9,95) - Ik vind kniekousen zo leuk voor de herfst! Je kan wel een panty aan, maar de kniekousen maken het net wat warmer en het geeft een heel leuk effect. Deze grijze zijn net iets anders dan gewoon zwart, maar wel erg leuk. En volgens mij zijn deze ook extra warm!
  2. H&M Overkneekousen, zwart (€4,95) - Basic zwarte kunnen ook niet ontbreken...
  3. Forever21 Queen of Hearts Tights (€7,90) - Om eerlijk te zijn, heb ik deze al... maar er zitten gaatjes in en ze zijn wel aan vervanging toe, haha. Ik vind de hartjes erin echt super leuk (ook leuk met kniekousen eroverheen...)!
  4. Forever21 Fair Isle Knit Tights (€9,90) - Ook dit motiefje vind ik echt heel leuk. Hij geeft me echt een winter-gevoel, haha. Cute!
Nou, dat waren de accessoires die ik graag zou willen hebben voor de herfst/winter. Sjaals heb ik nog (die van de Hema zijn super chill!), en ik heb op dit moment niet echt tassen of sieraden oid op het oog, dus dit is het! :)
Veel zwart trouwens... haha!

Wat willen jullie nog voor accessoires voor dit najaar?

xx,
Eva

Geen opmerkingen:

Een reactie posten