Pagina's

zondag 27 oktober 2013

ROOM for thought oktober #2


Hoi iedereen,
Vandaag weer de twee-wekelijkse rubriek met foto's uit mijn leven. ROOM for thought is een app voor de iPhone en Android die je elke dag op een random moment een notificatie stuurt om een foto te maken. Zo krijg je dus van elke dag een random foto! Het leuke is dus dat je echt nooit weet wat voor foto's eruit komen. Om de week op zondag laat ik jullie mijn foto's zien van de afgelopen twee weken.

Soms mis ik dagen, omdat hij dan notificaties stuurt op de meest onhandige momenten. Dus niet elke keer zal ik 14 foto's hebben, zo ook deze weken niet. Maar dat geeft niet... toch?

Vorige keer kwam ik erachter dat de kwaliteit van de foto's die door de app gemaakt worden echt heel belabberd is, dus daarom doe ik ze nu in collages.

maandag 14 oktober 2013
Deze week had ik SE-week, alleen onze school zeurt om de urennorm en geeft ons de maandag nog gewoon les. Nadat ik thuiskwam van school nam ik een glas chocolademelk en plofte ik op de bank. Toen ik deze foto nam was hij al weer op... haha.

dinsdag 15 oktober 2013
Dinsdag was mijn SE-week toch echt begonnen, en hij begon met geschiedenis. Ik was rond half 3 weer thuis, maar had nog niet geluncht dus ik maakte een heerlijke tosti met zalm, tomaat en een mosterd-dille sausje bovenop. Goddelijk.

woensdag 16 oktober 2013
Woensdag was het tijd om te strijden voor de dag erna, want donderdag had ik economie. Suzanne kwam lang zodat we samen goed aan de slag konden (de boeken liggen dicht omdat we nog niet waren begonnen, haha).

donderdag 17 oktober 2013
Precies op het moment dat hij de foto nam keek Melon weg. Pfffft.

vrijdag 18 oktober 2013
Vrijdagmiddag was ik heel erg blij want de SE-week was voorbij en ik had vakantie!

zaterdag 19 oktober 2013
Zaterdag was een enorm drukke dag. Ik moest die dag werken van 9:30 tot 17:30 en eigenlijk had ik een feestje in Putten vanaf half 4. Dat redde ik dus niet, maar Suzanne en ik gingen na werk meteen met de trein (in onze werkkleding, hoera) naar Putten. Om 7 uur waren we er dan eindelijk. 's Avonds ging ik met de rest van de klas ook nog uit, dus om 4 uur 's nachts lag ik dan eindelijk in bed te slapen, haha.

zondag 20 oktober 2013
Zondagochtend (of was het inmiddels al middag?) keken Démi (die bleef slapen) en ik vanuit bed wat afleveringen Doctor Who.

maandag 21 oktober 2013
Maandag kwam de notificatie heel vroeg en lag ik nog in bed. Dan maar een 'ik doe alsof ik slaap'-foto.

woensdag 23 oktober 2013
Woensdagavond had ik een 'verjaardagsfeestje' en dit was mijn outfit: een joggingbroek en een trui. Anneloes zei dat het een extreme chillings zou worden dus ik kwam in joggingbroek.


donderdag 24 oktober 2013
Donderdag zat ik van 11 uur 's ochtends tot 3 uur 's middags bij de bieb samen met mijn PWS-groepje om aan ons Plan van Aanpak te werken. Toen ik eindelijk weer thuis was ging ik eerst even chillen.

vrijdag 25 oktober 2013
Vrijdag ging ik samen met mijn broer Sjors naar Den Haag om te shoppen! Uiteindelijk heb ik alleen maar twee paar schoenen gekocht en wat douchegels bij The Body Shop.

zaterdag 26 oktober 2013
Zaterdag moest ik weer werken. Hoera.

zondag 27 oktober 2013
Vandaag was het weer tijd om te strijden terwijl ik een film keek. Dit keer was het betoog maken met Girl Most Likely.

Dat waren mijn laatste twee weken van oktober in ROOM for thought's! SE-week en vakantie, hoera. Morgen helaas weer school en dan ook mijn betoog... aahh :(

Wat hebben jullie allemaal gedaan de afgelopen twee weken?

xxx,
Eva

Geen opmerkingen:

Een reactie posten