Pagina's

maandag 2 december 2013

Filmpje! Band Merch 101 Pt. 1 - Tips & Tricks


Hoi iedereen,
Vandaag heb ik een nieuw filmpje voor jullie. Dit is het eerste deel van mijn twee-delige serie Band Merch 101. Deze serie gaat over het kopen en dragen van merchandise van bands of andere fandingen. Ik heb nogal wat ervaring opgedaan in de afgelopen 6 jaar, en daarbij ook veel gekocht. Band merch kan nogal tricky zijn en ik zie er zelf helemaal niks over op blogs oid, dus daarom dacht ik, waarom vertel ik jullie er niet iets over? In deel 1 vertel ik jullie mijn tips & tricks over het kopen van merchandise als je op een concert of festival bent. Waar moet je echt op letten? Wat moet je wel doen, en wat moet je niet doen?

Volgende week komt deel 2 online, mijn band/fan merch stash! :)

Kopen jullie wel eens band/fan merch? En zo ja, waarvan en waar?

Veel plezier met kijken!

xxx,
Eva

Geen opmerkingen:

Een reactie posten