Pagina's

maandag 17 februari 2014

ROOM for thought februari #1


Hoi iedereen,
SORRY! Ik was gisteren helemaal vergeten om mijn Rft te maken van deze twee weken, dus maak ik hem nu snel. Hopelijk haten jullie me nu niet, haha.

Vandaag weer de twee-wekelijkse rubriek met foto's uit mijn leven. ROOM for thought is een app voor de iPhone en Android die je elke dag op een random moment een notificatie stuurt om een foto te maken. Zo krijg je dus van elke dag een random foto! Het leuke is dus dat je echt nooit weet wat voor foto's eruit komen. Om de week op zondag laat ik jullie mijn foto's zien van de afgelopen twee weken.

Deze twee weken heb ik weer 14 foto's kunnen maken, dus vandaag een volle ROOM for thought.


maandag 3 februari 2014, 18:21
Maandag ging ik naar Amsterdam voor een clinic scenario schrijven op de Filmacademie en hier zat ik in de bus terug naar huis. Het was een hele interessante clinic, maar ik blijf denk ik toch vooral bij montage, haha.

dinsdag 4 februari 2014, 12:14
Hele saaie foto: dit was mijn lunch. Ja… dat was het. Haha.

woensdag 5 februari 2014, 12:23
Woensdag had Annika hele lekkere koekjes gemaakt: home-made oreo's met koekjesdeeg in plaats van vanillecrème. Ze waren echt super lekker, Annika is echt een kei in bakken. YUM!

donderdag 6 februari 2014, 20:36
Volgens mij keek ik hier Wie Is De Mol? en las ik wat blogposts. Oh, en het lijkt alsof het ice tea is, maar het is cola, lol.

vrijdag 7 februari 2014, 17:02
APPELFLAP! That's it.

zaterdag 8 februari 2014, 16:59
Nadat ik naar de tweede open dag van de Filmacademie was geweest en voordat Anne-Rixt kwam besloot ik spontaan om een video op te nemen! Wat voor video het is zien jullie deze week.

zondag 9 februari 2014, 16:26
Het was zover: we gingen filmen voor mijn toelating aan de Filmacademie. Van 7:00 tot 19:00 stond ik in een bakkerij te filmen. Hier hadden we even pauze. Dit was misschien wel de meeste vermoeiende dag ooit.

maandag 10 februari 2014, 10:05
Ik was zelfs zo moe van zondag dat ik maandag deels thuis bleef van school. Echt helemaal niet naar school gaan kon niet, want ik moest nog een aantal dingen overleggen op school. Ik kon gelukkig wel uitslapen.

dinsdag 11 februari 2014, 17:12
Dinsdag was het PWS-avond! Oftewel: de presentaties van onze profielwerkstukken. Iedereen kijkt hier zwaar depressief, dat was natuurlijk een grapje. Oh, en Milan zit achter Anne-Rixt d'r hoofd, helaas. Hij deed nog wel zijn best voor de foto… lol!

woensdag 12 februari 2014, 17:05
Woensdag gebeurde er iets niet zo leuks. Suzanne was haar fietssleutel kwijt, en aangezien zij een kut-busaansluiting heeft, mocht ze met mijn fiets naar huis (ik ging die avond toch nog naar haar huis) en ging ik met de bus. Toen ik er aan kwam lopen, stond er nog 3 minuten op het bord. Oké, chill. En toen kwam hij niet. Nou, kutleven, dacht ik, ik wacht wel tot de volgende. Toen de volgende op nog 4 minuten stond, gebeurde er iets heel geks… hij sprong naar 13 minuten! DERTIEN! Dus opeens stonden er twee bus 3'en op het bord, ongeveer rond dezelfde tijd. Uiteindelijk heb ik letterlijk een HALF UUR gewacht op de bus. EEN HALF UUR. Ugh.

donderdag 13 februari 2014, 19:57
Na het eten keek ik wat kunstschaatsen van de Olympische Spelen. Ik vind het altijd wel leuk!

vrijdag 14 februari 2014, 12:14
Pauzeeeeeee! Met Anne-Rixt!


zaterdag 15 januari 2014, 14:30
Zaterdag ging ik chillen bij Anneloes samen met Emma-Lee en Suzanne, en ik ging van tevoren wat green smoothie-stuff halen! Spinazie, mango, frambozen, limoen en uiteindelijk ook nog kiwi's… yum!

zondag 16 februari 2014, 11:52
Zondag moest ik weer eens werken. De laatste tijd wordt er bij ons veel gestolen dus voor de veiligheid hebben we nu oortjes om met elkaar te praten. Zo kan je elkaar snel waarschuwen als je iets verdachts ziet, etc. Ze zaten enorm vervelend, maar handig was het soms wel.

NOU! Dat waren mijn twee weken. De aankomende twee weken zijn vakantie en leren voor de SE-week. Oh, en natuurlijk het afmaken van mijn toelating. AAHH.

Wat hebben jullie allemaal gedaan de afgelopen twee weken?

xxx,
Eva

Geen opmerkingen:

Een reactie posten