Pagina's

zondag 16 maart 2014

ROOM for thought maart #1


Hoi iedereen,
Vandaag weer de twee-wekelijkse rubriek met foto's uit mijn leven. ROOM for thought is een app voor de iPhone en Android die je elke dag op een random moment een notificatie stuurt om een foto te maken. Zo krijg je dus van elke dag een random foto! Het leuke is dus dat je echt nooit weet wat voor foto's eruit komen. Om de week op zondag laat ik jullie mijn foto's zien van de afgelopen twee weken.

Deze twee weken heb ik weer 14 foto's kunnen maken, dus vandaag een volle ROOM for thought.

maandag 3 maart 2014, 19:26
De SE-week was begonnen, dus het was tijd om te leren. Wiskunde maken, dus. Ik heb uiteindelijk een 8,3 gehaald! Hoera!

dinsdag 4 maart 2014, 22:12
Maar, ik kan niet 100% van de tijd leren. Dus besloot ik te beginnen met Awkward helemaal kijken! Die afleveringen zijn toch maar 20 minuten.

woensdag 5 maart 2014, 19:15
Jup, nog meer Awkward.

donderdag 6 maart 2014, 14:07
Donderdag had ik geen SE's, maar de dag erna wel economie. Ik haat economie, dus vond ik het ook niet leuk om te leren. Uiteindelijk heeft het niet heel erg geholpen… over het cijfer praat ik liever niet, haha.

vrijdag 7 maart 2014, 22:36
Na de SE's was het tijd om te ontspannen. Dus: The Vampire Diaries en thee!

zaterdag 8 maart 2014, 19:20
Zaterdagavond was het tijd voor Fall Out Boy! Tijd voor een concert-selfie dus! Ik was met Suzanne en mijn moeder en ook Suzanne's vriend en zijn vrienden waren er. Hier zie je Martijn (Suuz d'r vriend), Suzanne (oké je ziet haar niet…) en dan ik! Slechte kwaliteit, maar goed.

zondag 9 maart 2014, 18:26
Zondag was het tijd voor opruimen en stofzuigen.

maandag 10 maart 2014, 14:19
Maandag was het zulk lekker weer! Ik fietste heerlijk in de zon naar huis.

dinsdag 11 maart 2014, 23:12
Ik lag in bed toen ik de notificatie zag. Dit zijn mijn boeken.

woensdag 12 maart 2014, 19:02
Mijn kamer was een bende dus het was tijd om op te ruimen. Om zeven uur 's avonds. Hoera!

donderdag 13 maart 2014, 10:41
Het lekkere weer zorgt voor pauze op het dakterras! Hier een groot deel van mijn leuke klasje.

vrijdag 14 maart 2014, 20:40
Ik bleef tot laat op school voor theater repetitie en we wilden een selfie maken aan het einde. Maar ik draaide mijn telefoon te snel om wat resulteerde in deze mooie foto. Wauw.

zaterdag 15 maart 2014, 13:10
Gisteren werkte ik vanaf 10 uur dus ik had lunchpauze. Oh, en in mijn lunchpauze hoorde ik dat ik kaarten heb voor Pinkpop! YAY!

zondag 16 maart 2014, 13:30
En dit is Sjors. Hoera. Ik zat aan de tafel toen ik de foto nam, en dit was het interessantste, haha.

Dat waren mijn twee weken! De aankomende twee weken staan in het teken van mijn theatersolo en leren voor de herkansingsweek. Feestje.

Wat hebben jullie allemaal gedaan de afgelopen twee weken?

xxx,
Eva

Geen opmerkingen:

Een reactie posten