Pagina's

zondag 30 maart 2014

ROOM for thought maart #2


Hoi iedereen,
Vandaag weer de twee-wekelijkse rubriek met foto's uit mijn leven. ROOM for thought is een app voor de iPhone en Android die je elke dag op een random moment een notificatie stuurt om een foto te maken. Zo krijg je dus van elke dag een random foto! Het leuke is dus dat je echt nooit weet wat voor foto's eruit komen. Om de week op zondag laat ik jullie mijn foto's zien van de afgelopen twee weken.

Deze twee weken heb ik weer 14 foto's kunnen maken, dus vandaag een volle ROOM for thought.

maandag 17 maart 2014, 08:40
Heel simpel: fietsen naar school!

dinsdag 18 maart 2014, 19:29
Nog een simpel bijschrift: food! We aten pasta carbonara, yum!

woensdag 19 maart 2014, 16:56
Vorige week was het kunstexamen-week! Woensdagavond waren de voorstellingen van havo en aangezien ik nog best wat moest doen voor mijn eigen theatersolo, bleef ik gewoon op school. Suzanne ook. Gangsta Suzanne.

donderdag 20 maart 2014, 14:58
Ik keek eindelijk de WIDM aflevering terug van de week ervoor! En die avond was natuurlijk de finale! Ik moest werken maar keek het gelijk terug. Ik wist het!

vrijdag 21 maart 2014, 10:37
Het was zover: de dag van mijn allerlaatste theaterproject op school ooit. En dus moest ik repeteren.

zaterdag 22 maart 2014, 22:03
De dag erna was het tijd voor Sanne's bday party! Ze was 5 maart 18 geworden dus het was zeker tijd voor een feestje. En het was vet gezellig!

zondag 23 maart 2014, 20:52
Zondag vond ik dat ik wel even bij mocht komen, dus keek ik iets van 4 afleveringen van Pretty Little Liars. Ik had wat in te halen, haha!

maandag 24 maart 2014, 15:25
Tja, mijn potloden waren bijna stompjes dus ik moest nieuwe. Brunaaaaa.

dinsdag 25 maart 2014, 10:39
Jaaa, daar is Anne-Rixt! Ze moet er altijd in zitten.

woensdag 26 maart 2014, 17:11
Donderdag hadden we een lunch georganiseerd met de klas, dus Kimberley en ik gingen stroopwafelcupcakes maken. Moeten we wel eerst boodschappen doen! Dat is Kimberley's hand, trouwens.

donderdag 27 maart 2014, 19:10
Dit is mijn favoriete mailtje ooit serieus igojregreio. IK BEN DOOR NAAR DE VOLGENDE RONDE VAN MONTAGE!!! Donderdag kreeg ik het mailtje en ik ben zo enorm blij. Aahhhhhhhhhh. Nu nog een toelatingsgesprek doen!

vrijdag 28 maart 2014, 15:02
Vrijdag was het de beurt aan de 5VWO'ers om hun theaterfascinatie te laten zien. Het waren vier hele mooie stukken, chapeau dames!

zaterdag 29 maart 2014, 18:19
Ik moest van 10:00 tot 17:30 werken en daarna had ik honger. We gingen nog niet echt avondeten dus at ik maar een broodje. Kip-kerrie salade en boterhamworst met barbecue-saus!

zondag 30 maart 2014, 11:03
Gisteravond/nacht ging ik met een paar mensen de stad in (wat eigenlijk gewoon betekent dat we 4 uur in een kroeg zaten te praten). Démi bleef bij me slapen! Nu ben ik moe.

Dat waren mijn twee weken! De aankomende twee weken staan in het teken van mijn herkansingsweek en de eerste week van examentrainingen! Spannend!

Wat hebben jullie allemaal gedaan de afgelopen twee weken?

xxx,
Eva

Geen opmerkingen:

Een reactie posten