Pagina's

zaterdag 12 juli 2014

Verjaardagscadeaus 2014 deel 2


Hoi iedereen,
Bijna twee weken geleden zagen jullie al een video waarin ik mijn verjaardagscadeaus van dit jaar liet zien. In de video zei ik al dat er nog een paar cadeautjes aankwamen, en dat ik die wel in een blogpost zou laten zien. Hier is dan die blogpost! Dus lees snel verder om te zien wat mijn laatste cadeautjes waren dit jaar.



Een groot deel van mijn vrienden hadden samen geld verzameld om een pakket van leuke dingen te kopen. Zoals ik in de video ook al zei, moesten er nog drie bestelde dingen geleverd worden. Inmiddels zijn ze allemaal binnen en dit is wat ik heb gekregen!

Ik ben best wel fan van armbandjes van bands. Ik heb er al een boel (zoals je kon zien in mijn Band Merch stash), maar van Paramore miste ik sowieso nog merch (terwijl Paramore bij mijn top 3 favoriete bands hoort…) en van Bastille had ik er ook nog geen. Ik ben heel erg blij met deze twee armbandjes en zal ze zeker vaak gaan dragen. Thanks!



Het laatste cadeautje wat ik van hun had gekregen zagen jullie hierboven ook al, maar hier nog even wat betere foto's. Het is een TARDIS ketting! Voor mensen die het niet kennen, de TARDIS komt van de tv-serie Doctor Who en het is de tijdmachine van the Doctor. Jup. Goed, DW is misschien wel mijn favoriete tv-serie en ik had nog geen merch ervan, dus hier ben ik ook heel erg blij mee.

Isa kon helaas last minute niet op mijn feest komen, maar ze had wel al cadeautjes gekocht. Deze kreeg ik laatst eindelijk en ze zijn super leuk! Allemaal leuke producten van Yves Rocher, echt heel lief. Een masker, een mini honing bodycrème, een mini honing scrub en een hele grote fles douchegel met kokosgeur. Het masker heb ik al geprobeerd en is erg goed! Thank you, Isa!

In de video liet ik zien dat ik een giftcard van de H&M had gekregen. Toen ik een paar weken geleden naar Amsterdam ging heb ik die ook meteen uitgegeven aan deze twee kettingen. Oké, de twee kettingen waren meer dan de 10 euro die op de kaart stonden, maar toch.
Dus, indirect dankjewel Levi, voor de twee mooie kettingen!

Dat waren al mijn verjaardagscadeaus van 2014! Hopelijk vonden jullie het leuk om te zien. Nogmaals, dit doe ik niet om op te scheppen, maar omdat ik het zelf ook leuk vind om te zien bij anderen, dus dacht dat het ook leuk was om te laten zien. Hopelijk vonden jullie het leuk.

Wat is het beste cadeau wat jullie ooit hebben gekregen?

xxx,
Eva

Geen opmerkingen:

Een reactie posten