Pagina's

zondag 31 augustus 2014

ROOM for thought augustus #2


Hoi iedereen,
Vandaag weer de twee-wekelijkse rubriek met foto's uit mijn leven. ROOM for thought is een app voor de iPhone en Android die je elke dag op een random moment een notificatie stuurt om een foto te maken. Zo krijg je dus van elke dag een random foto! Het leuke is dus dat je echt nooit weet wat voor foto's eruit komen. Om de week op zondag laat ik jullie mijn foto's zien van de afgelopen twee weken.

Deze twee weken heb ik 14 foto's, dus weer een volle ROOM for thought.

maandag 18 augustus 2014, 16:32
Ik kwam thuis van Limburg, tijd om de kittens te knuffelen!

dinsdag 19 augustus 2014, 18:59
In Limburg speelde ik heel veel Animal Crossing: New Leaf op de 3DS van Suzanne. Ik wilde al een tijdje zelf de AC limited edition versie van de 3DS kopen, maar door het zelf te spelen op die van Suzanne werd ik zo verslaafd eraan dat ik maandag hem meteen kocht. Dinsdag was ie binnen en kon ik spelen!

woensdag 20 augustus 2014, 15:15
Woensdag wilde mijn moeder en ik ergens heen en we besloten naar Naarden-Vesting te gaan. Dat is de oudste vesting in Nederland en vanaf een satellietfoto ziet het er ook heel cool uit. We gingen in het museum met een bootje, erg leuk!

donderdag 21 augustus 2014, 23:26
Een groepje vriendinnen van me ging in Nijkerk op de dove kat van de oom en tante van Suzanne passen, en ik bleef ook een nachtje. Suzanne had volgens mij geen idee dat ik deze foto maakte, hehe.

vrijdag 22 augustus 2014, 22:25
Jaja, Animal Crossing! Ook Emma-Lee kocht een 3DS na Limburg en we kwamen er achter dat je via internet kan chatten als je allebei AC aan het spelen bent. Super leuk, natuurlijk.

zaterdag 23 augustus 2014, 15:48
Eindelijk was ik weer aan het editen geslagen voor cellblockmango. Hier monteerde ik de vlog die dinsdag online kwam.

zondag 24 augustus 2014, 18:02
Zondagavond was het afscheidsfeestje van Kimberley, zij gaat namelijk in Canada studeren! Als afscheid bakte ik voor haar madeleines.

maandag 25 augustus 2014, 10:19
Intro-tijd! Ik had maandag de 'onderwijsinstructie' van mijn studie aan de UvA en daarvoor moest ik naar het EYE museum. Om daar te komen moet je met de pont, dus dat deed ik dan maar.

dinsdag 26 augustus 2014, 15:08
Dinsdag had ik rijles, hier zat ik achterin toen ik weer naar huis werd gebracht.

woensdag 27 augustus 2014, 16:09
Het was hoog tijd dat ik mijn kamer ging opruimen, zoals je wel kan zien. Vooral mijn bureau was een teringbende. Nu is het lekker opgeruimd!

donderdag 28 augustus 2014, 14:25
Sjors bakte heerlijke American Pancakes! Hij is daar best goed in, haha.

vrijdag 29 augustus 2014, 12:52
Eindelijk ben ik weer eens bij de kapper geweest! het was heel erg nodig, ik was al zes maanden niet geweest. Maar goed, is dat ook weer gedaan.

zaterdag 30 augustus 2014, 13:55
Mijn tas was kapot dus die had ik ingeleverd bij de schoenmaker, en gisteren was hij klaar. Ik ben alleen bij mijn pa dit weekend, en de schoenmaker zit bij mijn moeder in de buurt, dus ik ging even met de bus op en neer. Moest ook nog wat boodschappen doen, dus heb ik dat ook maar meteen gedaan.

zondag 31 augustus 2014, 15:05
Ik heb vandaag bijna de hele dag gedaan over het uitruimen van mijn kamer bij mijn pa, wat resulteerde in een heleboel vondsten van uit mijn jeugd, zo ook deze foto van mijn groep 8 klasgenoten. Ik heb hem expres wazig gemaakt, zodat de namen niet leesbaar waren. Ik weet natuurlijk niet of zij het appreciƫren dat ze zomaar op mijn blog komen te staan, dus daarom. En nu is de vakantie alweer voorbij! Jeetje...

Dat waren mijn twee weken! De aankomende weken staan in het teken van de eerste weken van mijn studie, wow. Dat is raar… Op naar een nieuw avontuur, haha.

Wat hebben jullie allemaal gedaan de afgelopen twee weken?

xxx,
Eva

1 opmerking: