Pagina's

zondag 14 september 2014

ROOM for thought september #1


Hoi iedereen,
Vandaag weer de twee-wekelijkse rubriek met foto's uit mijn leven. ROOM for thought is een app voor de iPhone en Android die je elke dag op een random moment een notificatie stuurt om een foto te maken. Zo krijg je dus van elke dag een random foto! Het leuke is dus dat je echt nooit weet wat voor foto's eruit komen. Om de week op zondag laat ik jullie mijn foto's zien van de afgelopen twee weken.

Deze twee weken miste ik een notificatie, dus helaas heb ik maar 13 foto's voor jullie vandaag.

maandag 1 september 2014, 18:06
Na mijn eerste dag (lange dag) universiteit ging ik weer naar huis. Dit is station Amersfoort.

dinsdag 2 september 2014, 13:37
Op dinsdag heb ik altijd van ongeveer 1 tot 3 uur een tussenuur, dus ging ik naar de Universiteits Bibliotheek om te lezen.

woensdag 3 september 2014, 09:53
Woensdagochtend had ik een hoorcollege (over media in de 18e eeuw).

vrijdag 5 september 2014, 18:26
Donderdag miste ik dus de notificatie, maar vrijdag had ik vrij (Cynthia kwam langs om video's te filmen) en keek ik 's avonds Ghost Whisperer. Lekker ontspannen!

zaterdag 6 september 2014, 10:43
De dag beginnen met de August Hits and Oh God No's van NikkieTutorials. Altijd een hoogtepuntje in de maand, haha.

zondag 7 september 2014, 14:27
Na de eerste week school had iedereen behoefte om af te spreken, dus dat deden we! Van links naar rechts zien we Sanne, Emma-Lee, Suzanne en Démi bij Démi op de enorme bank. Was leuk!

maandag 8 september 2014, 16:13
…College. Alweer. Was een beetje saai, helaas.

dinsdag 9 september 2014, 16:46
We mochten iets eerder weg bij practicum waardoor ik lekker op tijd in de tram zat en een trein eerder kon nemen. Dat was wel heel chill, want zo was ik het hoogtepunt van de spits net voor.

woensdag 10 september 2014, 15:01
Die eerste weken uni hakken er enorm in. Woensdag voelde ik me niet lekker en bleef ik de hele dag in bed liggen. Moest wel studeren, maar ik kon ook even ontspannen Animal Crossing spelen.

donderdag 11 september 2014, 10:55
Woensdag miste ik dus mijn hoorcollege, dus die moest ik donderdag terugkijken.

vrijdag 12 september 2014, 19:34
Nadat ik bij Cynthia was geweest (ze was vrijdag jarig! Negentien, wajoooooo) was het tijd om AC te spelen en tv te kijken bij mijn pa. Woohoo.

zaterdag 13 september 2014, 14:00
Gisteren ging ik met Sanne en Suzanne naar Appelpop in Tiel. Dat is een gratis festival en het was erg gezellig. Muziek met vrienden is altijd leuk.

zondag 14 september 2014, 14:08
Vandaag heb ik vooral gelezen. Want dat moet veel gebeuren als je een universitaire studie doet, haha.

Dat waren mijn twee weken! De aankomende weken staan in het teken van studeren, het Lady GaGa concert en de eerste dag van mijn montage cursus.

Wat hebben jullie allemaal gedaan de afgelopen twee weken?

xxx,
Eva

Geen opmerkingen:

Een reactie posten