Pagina's

zondag 12 oktober 2014

ROOM for thought oktober #1 - 1 JAAR RFT!

Hoi iedereen,
Vandaag een hele speciale editie van ROOM for thought, namelijk de eerste verjaardag! De eerste RFT editie was ook een 'oktober #1', dus dat zegt dat het vandaag één jaar bestaat. Hoera!

ROOM for thought is een twee-wekelijkse rubriek met foto's uit mijn leven. ROOM for thought is een app voor de iPhone en Android die je elke dag op een random moment een notificatie stuurt om een foto te maken. Zo krijg je dus van elke dag een random foto! Het leuke is dus dat je echt nooit weet wat voor foto's eruit komen. Om de week op zondag laat ik jullie mijn foto's zien van de afgelopen twee weken.

Deze twee weken heb ik 14 foto's, dus weer een volle ROOM for thought.

maandag 29 september 2014, 18:12
In de trein op naar mijn allereerste tentamen van mijn studie! Het ging goed. Wat zeg ik? Het ging geweldig, ik heb een 9 gehaald! Woohooooo!

dinsdag 30 september 2014, 13:15
Nadat ik me had verslapen voor de viewing, ging ik op naar school. Dit was mijn outfit van die dag.

woensdag 1 oktober 2014, 14:28
Woensdag, dus tijd voor rijles.

donderdag 2 oktober 2014, 15:11
Op donderdag heb ik altijd montagecursus, en daar monteren we op mooie iMacs. Altijd fijn :)

vrijdag 3 oktober 2014, 21:23
Ik probeerde een Minecraft video op te nemen met een modded wereld, maar hij haatte me. Dus probeerde ik het de dag erna nog een keer, dit keer zonder mods. Die video hebben jullie dinsdag al kunnen zien.

zaterdag 4 oktober 2014, 13:58
Afgelopen maandag moest ik een essay inleveren wat 45% van mijn eindcijfer was. Dus, tijd om te studeren, maar dan wel met kruidnoten en thee.

zondag 5 oktober 2014, 14:07
Het essay maken ging helaas niet geweldig de vorige dag, dus toen ging ik maar naar de bieb.

maandag 6 oktober 2014, 20:15
Yay, gezelligheid! Maandag ging ik samen met Cynthia, Aron en Victor bij La Cubanita eten. We hadden erg veel gegeten, maar lekker was het wel.

dinsdag 7 oktober 2014, 13:16
Wat een verassing, ik moest weer studeren.

woensdag 8 oktober 2014, 13:17
Rijles, alweer. Ging echt vreselijk, hopelijk gaat het aankomende woensdag beter.

donderdag 9 oktober 2014, 17:24
Na mijn montagecursus was de trein naar huis erg druk.

vrijdag 10 oktober 2014, 21:36
Samen met Cynthia ging ik op bezoek bij onze vriendin Annika die nu op zichzelf Nijmegen woont. We gingen in deze mini 'keuken' een drie-gangen-diner maken. Jaja! Ik maakte gazpacho als voorgerecht, maar dat had ik van tevoren al gemaakt.

zaterdag 11 oktober 2014, 16:37
Cynthia bleef bij me slapen en de volgende dagen namen we een heleboel video's op. We hebben weer materiaal voor ongeveer 6 weken, dus moet helemaal goed komen.

zondag 12 oktober 2014, 13:15
En vandaag moest ik weer aan de studie, helaas. Maar dan lees ik wel het liefst in bed, haha.

Dat waren mijn twee weken! De aankomende weken staan in het teken van studeren, Hallyucon (met EatYourKimchi, woohoooo), tentamenweek en een super leuke sleepover!

Wat hebben jullie allemaal gedaan de afgelopen twee weken?

xxx,
Eva

Geen opmerkingen:

Een reactie posten