Pagina's

zondag 26 oktober 2014

ROOM for thought oktober #2


Hoi iedereen,
Vandaag weer de twee-wekelijkse rubriek met foto's uit mijn leven. ROOM for thought is een app voor de iPhone en Android die je elke dag op een random moment een notificatie stuurt om een foto te maken. Zo krijg je dus van elke dag een random foto! Het leuke is dus dat je echt nooit weet wat voor foto's eruit komen. Om de week op zondag laat ik jullie mijn foto's zien van de afgelopen twee weken.

Deze twee weken heb ik 14 foto's, dus weer een volle ROOM for thought.

maandag 13 oktober 2014, 14:07
Jaja, het is waar. Ook ik ben aan de Pumpkin Spice Latte. Dit jaar heb ik hem toch maar eens geprobeerd en eigenlijk vind ik hem heel erg lekker! Ik wil natuurlijk eigenlijk niet een common white girl zijn, maar ik ben het toch! Daarom maakte ik er maar gelijk een foto van.

dinsdag 14 oktober 2014, 16:44
Practicum was eerder klaar dus stond ik om kwart voor vijf te wachten op de tram.

woensdag 15 oktober 2014, 14:08
De rest van de week was het rooster zo vreemd dat ik niet naar Amsterdam hoefde/ging. Wel moest ik erg veel inhalen van de afgelopen weken aangezien de week erna tentamenweek was. Op woensdag maakte ik daarom maar een lijstje.

donderdag 16 oktober 2014, 16:10
Om me goed te kunnen concentreren voor die 2,5 hoorcollege's die ik nog moest terugkijken, ging ik op donderdag naar de bieb.

vrijdag 17 oktober 2014, 18:27
Om de vrijdag is het de bedoeling dat ik voor het eten zorg, dus dat deed ik dan ook. Ik maakte heel simpel pasta met tomatensaus met wat kruiden erin en spekjes. Lekker was het wel!

zaterdag 18 oktober 2014, 17:40
Het was zover: Hallyucon! Hoewel Cynthia en ik helemaal geen kpop fans meer zijn, en ook eigenlijk niet geïnteresseerd zijn erin, gingen we wel. Waarom? Omdat we nog wel fan zijn van EatYourKimchi! Zoek ze maar eens op op YT, ze zijn echt super leuk. De foto is trouwens van de veiling voor de meet, waar ze Koreaanse (en niet Koreaanse) jongens gingen veilen voor een goed doel. Was wel grappig. Oh voor alle foto's met EYK kun je terecht op mijn instagram.

zondag 19 oktober 2014, 14:38
Ik wilde eigenlijk een wat charmantere foto maken van mijn hoofd met mijn Bastille shirt, maar ik was te vroeg met omdraaien en toen kwam deze vreemde foto eruit... Goed, ik was dus moe en had een pyjama-dag.

maandag 20 oktober 2014, 10:30
Maandag had ik mijn eerste tentamen (ging oké, ik heb in ieder geval een voldoende) en mijn bag of choice was mijn nieuwe Spudgy tote-bag die ik kocht op Hallyucon. Hij is zo leukkkkk.

dinsdag 21 oktober 2014, 15:47
Nadat ik alle stof had ingehaald voor het tentamen van woensdag keek ik gezellig met mijn moeder wat 'oude' Doctor Who afleveringen.

woensdag 22 oktober 2014, 11:15
Jaja, woensdag rijles dag! Mijn rijdocent moest even tanken dus had ik de mogelijkheid om een foto te maken. Stuur. Dus.

donderdag 23 oktober 2014, 16:35
Ik had dan geen tentamens meer, mijn montage-cursus ging gewoon door. Dus stond ik om half vijf weer wachten op mijn metro.

vrijdag 24 oktober 2014, 21:14
Jaaaaa, eindelijk zag ik Anne-Rixt weer! We hadden een sleepover en natuuuuurlijk gingen we Scrabble spelen. Want zo cool en hip zijn wij, op een vrijdagavond. Jup. Het was SUPER gezellig!

zaterdag 25 oktober 2014, 17:17
Ik moest al vrij vroeg weg bij Rixie (zij ging met d'r gezin naar Antwerpen) maar daardoor had ik wel de hele dag de tijd om mijn broer te helpen met een video. We hebben de hele dag gefilmd (en vandaag ook nog) en eindigden op zolder voor een stukje over muziek.

zondag 26 oktober 2014, 14:54
Morgen beginnen de colleges alweer, dus ik moest weer lezen. Helaas, helaas.

Dat waren mijn twee weken! De aankomende weken staan in het teken van studeren (saaiii) en Sjors zijn vertrek van zijn reis van een half jaar...

Wat hebben jullie allemaal gedaan de afgelopen twee weken?

xxx,
Eva

Geen opmerkingen:

Een reactie posten