Pagina's

maandag 24 november 2014

ROOM for thought november #2


Hoi iedereen,
Vandaag (een dagje te laat, omdat ik gisteren de hele dag niet thuis was) weer de twee-wekelijkse rubriek met foto's uit mijn leven. ROOM for thought is een app voor de iPhone en Android die je elke dag op een random moment een notificatie stuurt om een foto te maken. Zo krijg je dus van elke dag een random foto! Het leuke is dus dat je echt nooit weet wat voor foto's eruit komen. Om de week op zondag laat ik jullie mijn foto's zien van de afgelopen twee weken.

Deze twee weken heb ik 14 foto's, dus weer een volle ROOM for thought.

maandag 10 november 2014, 17:20
Ik had weer tot vijf uur college dus stond ik te wachten op de trein. Het is zo vroeg donker nu! Voelt heel raar. Als ik thuis ben is het pikkedonker en voelt de dag ook echt 'voorbij'. Ik kan dan ook eigenlijk niks meer doen, wel jammer. Maar goed.

dinsdag 11 november 2014, 19:30
Ik keek (volgens mij?) University Challenge terug met mijn moeder (maandag keken we namelijk de season finale van Doctor Who) en dronk warme chocolademelk! Yum!

woensdag 12 november 2014, 14:12
Op donderdag moest ik weer een opdracht inleveren dus moest ik woensdag eerst lezen en daarna de opdracht zelf maken.

donderdag 13 november 2014, 08:55
De eerste foto tijdens werkgroep, haha! We hadden het over globalisering.

vrijdag 14 november 2014, 15:15
Maandag had ik weer een tentamen dus daar moest voor geleerd worden! Maar dan wel op de bank en met lekkere dikke sokken aan (van de Primark van vorig jaar).

zaterdag 15 november 2014, 12:05
Terwijl de Sinterklaas intocht begonnen was, moest ik meer leren. Helaas. Het tentamen ging trouwens niet heel goed, maar we zullen zien...

zondag 16 november 2014, 20:16
Zondagavond monteerde ik de Fuck, Marry, Kill video die dinsdag online kwam (klik).

maandag 17 november 2014, 11:11
Hier zat ik weer op Amsterdam Centraal, te wachten op de trein. Ik had 's avonds om 7 uur pas het tentamen dus ik ging na werkgroep weer naar huis.

dinsdag 18 november 2014, 14:23
In de trein lezennnnnn. Ik lees The Maze Runner en ik heb het inmiddels biijjjnnna uit. Het is spannund!

woensdag 19 november 2014, 17:05
Ik had weer rijles en hier zat ik achterin om thuisgebracht te worden. Het gaat gelukkig steeds beter!

donderdag 20 november 2014, 23:12
Ik kwam er 's avonds in bed pas achter dat ik de notificatie had gekregen, dus ik maakte deze super mooie foto. Yeah.

vrijdag 21 november 2014, 11:29
Op de fiets richting de bieb, want ik moest werken aan een essay die vandaag (maandag dus) ingeleverd moest worden. Het ging helaas niet helemaal zo goed als ik wilde, want ik voelde me een beetje ziekjes en kon me slecht concentreren. Beetje jammer.
Oh ja, ik zou eigenlijk naar Stromae gaan op deze dag, maar dat ging helaas niet door. Ach, de wereld vergaat niet!

zaterdag 22 november 2014, 11:01
En om die reden moest ik zaterdag weer aan de bak. We moesten een aflevering van Camping Powned analyseren, helaas. Ik kreeg hem bijna helemaal af, gelukkig.

zondag 23 november 2014, 17:10
De reden dat deze Rft pas vandaag online komt, is omdat ik gisteren naar de EFTELING WAS! Ik houd echt enorm van de Efteling en door de Karweidagen konden we er super goedkoop heen. Het was alleen wel druk, dat was minder. Dit is trouwens het plafond van de wachtrij voor de Droomvlucht. Het was super leuk en gezellig en yay. Ik was er trouwens met Sanne, Suzanne, Emma-Lee, Démi en Anneloes. Leukheid!

Dat waren mijn twee weken! De aankomende weken staan in het teken van studeren, studeren en... tja. Studeren. Oh, en ik ga zaterdag naar Mockingjay Part 1! :D

Wat hebben jullie allemaal gedaan de afgelopen twee weken?

xxx,
Eva

Geen opmerkingen:

Een reactie posten