Pagina's

donderdag 1 januari 2015

Op de planning voor 2015


Deze afbeelding heb ik verwijderd omdat ik de rechten niet in mijn bezit heb.

Hoi iedereen,
GELUKKIG NIEUW JAAR!! Hopelijk rust iedereen vandaag nog even bij. Voor mij is het tijd om vooruit te blikken op het aankomende jaar. Lees snel verder voor mijn planning en verwachtingen voor 2015!


Deze afbeelding heb ik verwijderd omdat ik de rechten niet in mijn bezit heb.

Hé, dit plaatje zat vorig jaar ook al in mijn vooruitblik artikel! Tja, wat kan ik zeggen. Afgelopen jaar is het me niet gelukt om binnen te komen bij de filmacademie, maar dit jaar wil ik het opnieuw proberen. Mijn planning hierin is tot nu toe niet zo goed gegaan, want ik moet nu in twee maanden nog een toelating maken (lang verhaal). Toch wil ik het echt gaan proberen! De filmacademie is echt mijn droom. Fingers crossed!


Deze afbeelding heb ik verwijderd omdat ik de rechten niet in mijn bezit heb.

Maar, wacht even... Ik doe toch al een studie? Ja, en ik wil in 2015 ook zeker mijn propedeuse halen voor Media en Cultuur aan de UvA. Tot nu toe gaat alles goed en ik heb ook met mijn tutor afgesproken dat ik het 'gewoon' ga doen. Dit moet dus wel te halen zijn!

Het laatste wat ik dit jaar wil halen is mijn rijbewijs. Op 5 februari doe ik praktijkexamen en ik hoop dat ik het in één keer haal. Anders alsnog dit jaar, haha. En dan mag ik autorijden! Woohoo!


Deze afbeelding heb ik verwijderd omdat ik de rechten niet in mijn bezit heb.

Over naar de wat leukere dingen, haha! Aankomend jaar willen Cynthia en ik weer op vakantie. We weten nog niet zo goed waarheen precies en wanneer, maar het gaat wel gebeuren! 
Daarnaast lijkt het mij ook heel leuk als we weer met vrienden naar Limburg (o.i.d.) gaan, in een huisje. Die vakanties zijn altijd zo leuk, en ik hoop gewoon dat we nog close genoeg zijn om het weer te doen. Feest!

Deze afbeelding heb ik verwijderd omdat ik de rechten niet in mijn bezit heb.

Concerten! Natuurlijk! Ik heb verbazingwekkend nog geen enkel concert echt vast in de planning staan. Het enige waar ik sowieso heen wil, is Pinkpop. Dit jaar komen Muse en Foo Fighters en die twee bands zijn gewoon te awesome. Ik moet er heen! Hopelijk kan ik er genoeg geld voor sparen... (ik heb gelukkig nu een baan, haha).

Nou, dat was het eigenlijk al! Voor de rest laat ik 2015 me verrassen. We zullen zien wat er allemaal gaat gebeuren!

Hebben jullie al (grote) plannen voor 2015? Zo ja, wat?

xxx,
Eva




Geen opmerkingen:

Een reactie posten