Pagina's

dinsdag 6 januari 2015

ROOM for thought december/januari #1


Hoi iedereen,
Jeetje, wat ben ik laat. Twee dagen! Ik was het gewoon he-le-maal vergeten. Please, forgive me!
Vandaag weer de twee-wekelijkse rubriek met foto's uit mijn leven. ROOM for thought is een app voor de iPhone en Android die je elke dag op een random moment een notificatie stuurt om een foto te maken. Zo krijg je dus van elke dag een random foto! Het leuke is dus dat je echt nooit weet wat voor foto's eruit komen. Om de week op zondag laat ik jullie mijn foto's zien van de afgelopen twee weken.

Ik heb weer een notificatie gemist, muh. Deze week dus 13 foto's voor jullie.

maandag 22 december 2014, 15:47
Ik droeg mijn nieuwe trui met pinguïns erop. Yay. Oh, en ik had autotheorie cursus.

dinsdag 23 december 2014, 12:32
Ik had de tweede dag van mijn autotheorie cursus en ook mijn examen. En ik heb hem gehaald!

woensdag 24 december 2014, 18:02
Kerstavond! Ik vierde het bij mijn oma en we gingen gourmetten.

donderdag 25 december 2014, 18:23
KERSTMIS!!! Ik had een kerstdiner bij mijn vader en zo zag de tafel eruit. Pretty!

vrijdag 26 december 2014, 19:57
Ik kreeg een iPad mini (dankjepapaomgomg) en ik installeerde natuurlijk... Hay Day! Jaja, ik kan eindelijk zinloze spelletjes spelen.

zaterdag 27 december 2014, 18:09
Op 27 december ging ik naar mijn opa en oma. Ze hadden het haarvuurtje aan en ik speelde in de sneeuw. Het was 'errug' leuk.


zondag 28 december 2014, 18:52
Even chillen, hoor. Het is tenslotte vakantie!

dinsdag 30 december 2014, 22:16
Ik ging uit eten met Anneloes en Emma-Lee (bij Popocatepetl) en we dachten, laten we Démi verrassen. Dus we gingen met de bus naar haar huis en toen chillen. En toen bleven ze daarna slapen bij mij, haha. Gesjellug!

woensdag 31 december 2014, 20:59
Omg laatste dag van het jaar! Ik gaf een mini-feestje (we waren met z'n vijven) en dit was de drank- en eettafel. Leuk was het wel!

donderdag 1 januari 2015, 00:10
GELUKKIG NIEUW JAAR! Ik kreeg meteen al mijn notificatie. Ik probeerde vuurwerk te fotograferen maar hij nam de foto te vroeg... helaas.

vrijdag 2 januari 2015, 14:59
Knuffelen met Amy <3.

zaterdag 3 januari 2015, 14:41
Ik ging logeren bij Démi en we keken de laatste drie afleveringen van White Collar. Het was spannend, en omg. Geen woorden voor de finale. Nooit meer Neal en Peter en Elizabeth en Mozzie :(

zondag 4 januari 2015, 19:15
Hé, daar is Amy weer! Ja, ze houdt enorm van knuffelen. Ik keek Friends en knuffelde met Amy.

Dat waren mijn twee weken! De aankomende twee weken staan in het teken van massageafspraak (omg yay), logeren met Anne-Rixt en weer aan de studie. Helaas.


Wat hebben jullie allemaal gedaan de afgelopen twee weken?

xxx,
Eva

Geen opmerkingen:

Een reactie posten