Pagina's

zondag 18 januari 2015

ROOM for thought januari #2

Hoi iedereen,
Vandaag weer de twee-wekelijkse rubriek met foto's uit mijn leven. ROOM for thought is een app voor de iPhone en Android die je elke dag op een random moment een notificatie stuurt om een foto te maken. Zo krijg je dus van elke dag een random foto! Het leuke is dus dat je echt nooit weet wat voor foto's eruit komen. Om de week op zondag laat ik jullie mijn foto's zien van de afgelopen twee weken.

Ik heb weer een notificatie gemist, muh. Deze week dus 13 foto's voor jullie.


maandag 5 januari 2015, 16:40
Eerste maandag na de vakantie, ik had instructiecollege van 5 tot 7. Dus ik zat in de tram.

dinsdag 6 januari 2015, 19:34
Wij kochten een kerstboom bij de Ikea en daar kreeg je dan een cadeaubon van 19 euro voor terug. Die mocht ik gebruiken en ik kocht onder andere een nieuw tafeltje! Is veel beter dan het tafeltje wat ik eerst had.

woensdag 7 januari 2015, 16:50
Ik werkte aan mijn scenario voor mijn toelating.

donderdag 8 januari 2015, 09:46
Montagecursus-dag! Hier wacht ik op de metro op Station Duivendrecht.

vrijdag 9 januari 2015, 18:04
Het was een stomme dag en ik had het koud. Dus deed ik mijn sjaal om.

zondag 11 januari 2015, 14:47
Van zaterdag op zondag ging ik samen met Démi bij Anne-Rixt logeren! Het was super gezellig :D

maandag 12 januari 2015, 16:51
Ik ging naar Amsterdam om in de bibliotheek te werken (van 9 tot 3) en toen zat ik weer in de trein terug.

dinsdag 13 januari 2015, 12:36
Ik moest lezen. In het stomste boek ooit, haha.

woensdag 14 januari 2015, 12:39
Mijn vader is verhuisd naar Amsterdam en woensdag ging ik na mijn feedbackmoment in het nieuwe appartement kijken. Is mooi!

donderdag 15 januari 2015, 22:29
In bed lezen, ben al bijna klaar met The Host!

vrijdag 16 januari 2015, 13:19
Ik wilde eigenlijk weer tot 3 uur in de bieb zitten, maar om 1 uur gaf ik het op. Muh.

zaterdag 17 januari 2015, 14:14
Sanne moest voor haar opleiding een fotoshoot doen ik ging helpen met de make-up. We gingen in het bos fotograferen en Anneloes was super mooi! 

zondag 18 januari 2015, 19:33
Vandaag had ik een groot familiefeest en dus zaten we weer in de auto terug. En daarom is deze RFT zo laat, haha. Nu ben ik heel moe.

Dat waren mijn twee weken! De aankomende twee weken staan in het teken van studeren, studeren en studeren. Oh, en dinsdag heb ik een studentenvoorlichting avond op mijn oude middelbare school.

Wat hebben jullie allemaal gedaan de afgelopen twee weken?

xxx,
Eva

Geen opmerkingen:

Een reactie posten