Pagina's

zondag 29 maart 2015

ROOM for thought maart #2


Hoi iedereen,
Vandaag weer de twee-wekelijkse rubriek met foto's uit mijn leven. ROOM for thought is een app voor de iPhone en Android die je elke dag op een random moment een notificatie stuurt om een foto te maken. Zo krijg je dus van elke dag een random foto! Het leuke is dus dat je echt nooit weet wat voor foto's eruit komen. Om de week op zondag laat ik jullie mijn foto's zien van de afgelopen twee weken.

Ik heb weer geen enkele notificatie gemist dus het is vandaag een volle ROOM for thought! :D

maandag 16 maart 2015, 17:11
Ik had weer gewerkt en ik zat dus weer te wachten op de bus! Dat gebeurt vaak, haha.

dinsdag 17 maart 2015, 22:27
Ik ben nu bezig in Clockwork Angel uit The Infernal Devices-serie, een soort spin-off van The Mortal Instruments. Ik ben gestopt met TMI, omdat ik het echt niet leuk meer vond. Maar ik had deze  boeken nog liggen dus ik dacht, laat ik maar gaan lezen. Tot nu toe is het nog oké.

woensdag 18 maart 2015, 11:56
In de trein terug naar huis na een hoorcollege!

donderdag 19 maart 2015, 11:11
Ik had een boek gereserveerd bij de UB en die ging ik ophalen. Het ziet er daar zo enorm futuristisch uit met dat rood.

vrijdag 20 maart 2015, 22:48
Cynthia en ik gingen een dagje Amsterdam doen en ik was helemaal vergeten mijn foto te maken. Maar: ik heb gevlogd dus die vlog komt binnenkort op cellblockmango.

zaterdag 21 maart 2015, 12:29
Tijd voor een bezoekje aan de kapper. Het is weer wat korter en er zitten weer laagjes in. Yay!

zondag 22 maart 2015, 14:40
Ik ging 's ochtends leren, maar het weer was zo lekker (in tegenstelling met nu, muh) dus ik ging samen met mijn moeder en mijn broer naar Wijk bij Duurstede! En daar zag ik deze mooie molen.

maandag 23 maart 2015, 16:48
's Ochtends had ik een tentamen, maar daarna had ik de hele week geen colleges. Suzanne, Sanne en Emma-Lee hadden op dinsdag ook geen les dus we gingen met z'n vieren in Sanne d'r kamer in Bemelen (naast Maastricht) slapen. Hier wachtten we op de mini-bus die ons vanaf Maastricht naar Bemelen ging brengen. We hadden net boodschappen gedaan. En dat is Emma's koffer.

dinsdag 24 maart 2015, 14:23
Sanne heeft een redelijk ruime kamer en haar awesome gitaren aan de muur gehangen! Coolll. Het was heeeel gezellig.

woensdag 25 maart 2015, 23:29
Huh, deze foto had ik al toch? Nope, ik was gewoon weer vergeten om een foto te maken. Dus.

donderdag 26 maart 2015, 15:03
Anneloes was ziek geworden dus ze kon niet werken, en dus viel ik voor d'r in. Mijn schoenen waren heel fel.

vrijdag 27 maart 2015, 11:14
Ik ging naar de UB om te studeren, maar toen was er opeens stroomstoring in Noord-Holland en kwam ik eerst niet naar huis. Gelukkig kwam mijn moeder me halen!


zaterdag 28 maart 2015, 13:21
Ik moest allemaal dingen lezen. Oh en ik kreeg HEEL GOED NIEUWS! IK BEN DOOR NAAR DE TWEEDE RONDE VOOR DE FILMACADEMIE! YES! 15 april heb ik mijn gesprek... super spannend!

zondag 29 maart 2015, 16:10
Mijn moeder had zin in een afternoon tea met scones en thee (duh) dus dat bracht ze mee van de Appie en dat aten we en het was lekker!

Dat waren mijn twee weken! De aankomende twee weken staan in het teken van studeren (as always), een dinnerdate met Cynthia, Aron en Victor en Pasen!

Wat hebben jullie allemaal gedaan de afgelopen twee weken?

xxx,
Eva

Geen opmerkingen:

Een reactie posten