Pagina's

dinsdag 5 mei 2015

IK BEN TOEGELATEN AAN DE FILMACADEMIE!!!! + en nu?


Deze afbeelding heb ik verwijderd omdat ik de rechten niet in mijn bezit heb.

Hoi iedereen,
Als je mijn blog al een tijdje volgt, herken je bovenstaand plaatje vast wel. Hij kwam twee keer eerder op mijn blog, namelijk in mijn vooruitblik voor 2014, en mijn vooruitblik voor 2015. Hij stond beide keren voor mijn wens om toegelaten te worden aan de filmacademie. En guess what? HET IS ME GELUKT! IK BEN TOEGELATEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (Ja, zoveel uitroeptekens waren echt nodig.) Ik ben zo blij!! In september zal ik beginnen aan mijn opleiding Montage aan de Nederlandse Filmacademie.

But wait, ik doe al een opleiding...? Ja, alleen ging het niet zo goed met mij en mijn opleiding. Mijn cijfers zijn nog steeds helemaal prima, maar het koste me steeds meer moeite (en geluk) om verder te gaan. Dit is gewoon écht niet de studie voor mij. Ik stond bijna op het punt van stoppen, omdat het echt de afgelopen weken echt niet goed ging. Maar, ik kwam erachter dat ik niet helemaal achter de beslissing stond om te stoppen, omdat ik het op dit moment niet gerechtvaardigd vind. Als ik nu zou stoppen, zou het opgeven zijn, zonder het eerst te proberen. Ik ben bang dat ik er dan later op terug zal kijken en zal denken: 'Waarom heb ik het niet gewoon geprobeerd? Misschien was het wel gelukt!'

Daarom heb ik besloten om toch door te bikkelen tot 19 juni, en mijn propedeuse proberen te halen. Pas als het echt niet lukt mag ik van mezelf de handdoek in de ring gooien. Hierbij hoort wel dat ik ook niet heel hard voor mezelf ga zijn, en ik waarschijnlijk ook niet zal herkansen (mocht dit nodig zijn). Zo graag wil het namelijk niet, en de extra stress die bij herkansen komt vind ik het niet waard. Dit betekent ook dat ik niet alle kleine opdrachten (die er alleen zijn om recht op herkansing te halen) perse hoef te halen, wat een heleboel druk (en stress!) van me af haalt.

Goed, dat was mijn update voor nu.

Hoe is het met jullie?

xxx,
Eva

Geen opmerkingen:

Een reactie posten