Pagina's

dinsdag 23 juni 2015

My life in 20 questions


Deze afbeelding heb ik verwijderd omdat ik de rechten niet in mijn bezit heb.

Hoi iedereen,
Deze tag kwam ik bij VERSUS A tegen, en hij leek me eigenlijk wel erg leuk om in te vullen. Want wat is de 'Eva way of life' dan? Mijn leven in twintig vragen, dus.

1. Favoriete kleur?
Ik heb eigenlijk twee favoriete kleuren. Bordeauxrood en lila. Oké, drie als je mintgroen er ook bij doet (want die kleur vind ik toch ook wel heel leuk).

2. Favoriet getal?
Ik heb niet echt een favoriet getal, eigenlijk. Misschien 10 omdat ik op 10 mei jarig ben? Haha nee ik weet het niet.

3. Droombaan?
Filmeditor! :)

4. Waar zie jij jezelf wonen in je eentje/op jezelf?
In Amsterdam! Of misschien wel tijdelijk in New York. Ook al ben ik daar nog nooit geweest, haha.

5. Favoriete manier om te reizen?
Hmm, goede vraag. Auto vind ik heel fijn, omdat je van deur tot deur gebracht wordt, maar trein vind ik eigenlijk ook heel chill. Zeker met een studentenreisproduct, haha!


6. Wat doe je graag in je vrije tijd?
Heel veel! Bloggen en YouTube natuurlijk, maar ook tijd doorbrengen met mijn vriendinnen, op welke manier dan ook. Ik bof echt enorm met mijn vriendinnen, want we zien elkaar nog heel vaak. Daarnaast houd ik ook van series en films kijken, shoppen, lezen, etc., etc.

7. Favoriete kledingwinkel?
H&M of Forever21 denk ik dan.

8. Van wie/welke band zou je graag een concert bijwonen?
Zo veel! Nog een keer Paramore, nog een keer Panic! At The Disco, Beyoncé, Taylor Swift, nog een keer MUSE, nog een keer Lady GaGa... iedereen eigenlijk! Ik houd van concerten.

9. Favoriete thee?
Verse muntthee! Met een klein beetje honing, het liefst.

10. Verzamel je iets?
Nee, eigenlijk niet.


11. Ik kan niet slapen zonder…
Een pyjama aan. En een bed. En een goed dekbed. En dat soort dingen.

12. Als je 1 miljoen euro helemaal voor jezelf kreeg, wat zou je er dan mee doen?
Mijn moeder d'r schulden afbetalen, dat sowieso! En dan een leuk appartement in Amsterdam kopen, inhoud en al.

13. Favoriete make-up merk?
Hmmmm, ik denk Catrice of Urban Decay.

14. Favoriete lekkernij?
Popcorn, denk ik! Haha.

15. Favoriete seizoen?
Hoewel ik de laatste tijd steeds meer van de herfst en de winter ben gaan houden, blijft de lente mijn favoriet. Heerlijke temperaturen en dan ben ik jarig.


16. Slaap je met je deur open of dicht?
Dicht!

17. Waarom ben je begonnen met bloggen?
Eerst omdat ik over nagellak en nail-art wilde bloggen, want dat leek me leuk. Daarna omdat ik houd van creatief bezig zijn en dit te delen met het internet.

18. Heb je een abonnement op (een) tijdschrift(en)?
Nee :)

19. Wat deed je afgelopen nacht om 00.00 uur?
Slapen.

20. Favoriete parfum?
Ik draag geen parfum, haha.

Nou, dat was mijn leven in twintig vragen! Hopelijk vonden jullie hem een beetje leuk, haha. Neem de tag gerust over, ik tag niemand.

Wat is jullie favoriete seizoen?

xxx,
Eva

1 opmerking: