Pagina's

maandag 22 juni 2015

ROOM for thought juni #2


Hoi iedereen,
Vandaag weer de twee-wekelijkse rubriek met foto's uit mijn leven. ROOM for thought is een app voor de iPhone en Android die je elke dag op een random moment een notificatie stuurt om een foto te maken. Zo krijg je dus van elke dag een random foto! Het leuke is dus dat je echt nooit weet wat voor foto's eruit komen. Om de week op zondag laat ik jullie mijn foto's zien van de afgelopen twee weken.

Deze week heb ik per ongeluk twee notificaties gemist, dus ik heb maar 12 foto's. Oh, en alweer een dagje te laat, sorry!! Ik probeer het echt wel, maar soms komt het even niet uit.

maandag 8 juni 2015, 16:25
Ik moest werken van 6 tot 8 en aangezien ik daarvoor college had en in de bieb moest studeren, at ik in de trein. Julia's <3.

dinsdag 9 juni 2015, 19:56
Ik had in het weekend een yogamat gekocht bij de Action! Hij is best dun en lang wat ik niet had verwacht, maar hij is best prima. Zeker voor vier euro, haha.

woensdag 10 juni 2015, 13:45
In de bus, op naar werk!

donderdag 11 juni 2015, 19:38
Ik sliep een avondje bij mijn vader en na het eten gingen we een stukje door de Jordaan lopen. Daar kwamen we in deze straat waar eerst allemaal gangen zaten. Ben vergeten welke straat het is, maar was best grappig!

vrijdag 12 juni 2015, 14:51
Ik ging naar huis vanaf mijn pa en ik liep door de vernieuwde achterkant van Amsterdam Centraal. Ziet er goed uit!

zaterdag 13 juni 2015, 14:45
Het nieuwe seizoen van Orange Is The New Black was uitgekomen! Inmiddels heb ik het seizoen helemaal gezien. Ik houd van deze serie! Nu weer een jaar wachten... helaas.

zondag 14 juni 2015, 18:39
PINKPOP! Jaaa, dit jaar ging ik helaas maar één dagje, maar het was wel erg tof. En lekker weer!

maandag 15 juni 2015, 21:57
Voor mijn onderzoek naar de kostumering van de jaren '50 huisvrouw had ik The Feminine Mystique door Betty Friedan als bron, en nu lees ik het hele boek omdat ik het heel interessant vind! Gaat dus over seksisme en feminisme in de jaren 1950.

woensdag 17 juni 2015, 22:18
In bed. Jup.

donderdag 18 juni 2015, 14:08
De laatste twee dagen van mijn periode, en ik was hard aan het strijden om mijn wetenschappelijk werkstuk over Disney af te maken.

vrijdag 19 juni 2015, 19:23
Jaaaaa, ik had alles afgemaakt en nu heb ik VAKANTIE! Dat verdient een Radler, natuurlijk.

zondag 21 juni 2015, 13:52
Ik was aan het chillen bij mijn broer in z'n appartementje en ik speelde Freddi Fish, want nostalgie hahaha.

Nou, ik heb dus vakantie! En daarom ga ik nu ook weer proberen wat meer te doen voor mijn blog en YouTube (zowel eigen als cellblockmango). Hopen dat het lukt.

Dat waren mijn twee weken! De komende weken staan in het teken van vakantie vieren, feestjes, werken en de Efteling!

Wat hebben jullie allemaal gedaan de afgelopen twee weken?

xxx,
Eva

Geen opmerkingen:

Een reactie posten