Pagina's

zaterdag 27 juni 2015

Three things...


Hoi iedereen,
Deze TAG zag ik bij MissLipgloss, en eigenlijk vond ik hem wel heel leuk! En daarbij is het een makkelijke blogpost... hehe. Anyway, een heleboel categorieën waar ik drie dingen moet noemen. Let's do it!


Drie dingen in mijn tas...
Mijn portemonnee, mijn oortjes en een flesje water? Vooral dat eerste eigenlijk.

Drie dingen op mijn bureau...
Mijn laptop, mijn Q&A a Day boekje en Lemony Flutter.

Drie favoriete meubelen in mijn huis kamer...
Mijn bureau, mijn stoel en mijn bed. Want daar ben ik het vaakst.

Drie favoriete fruitsoorten...
Hmmm, lastig! Ik houd van fruit! Ik denk... mango, framboos en nectarines. Yessss.

Drie blogs die ik dagelijks bezoek...
Ik bezoek heel veel blogs dagelijks, omdat ik dagelijks Bloglovin' bijhoudt. Dan zou ik dus eigenlijk blogs moeten noemen die dagelijks updaten, en dan ga ik voor VeraCamilla, MissLipgloss en KittehsCupcakes.


Drie liedjes die ik niet uit mijn hoofd krijg...
Eigenlijk heb ik op dit moment geen liedjes in mijn hoofd... dus ja.

Drie dingen waar ik op dit moment aan denk...
"Deze serie is vet raar." - terwijl ik Galavant kijk.
"Ga ik vanavond nog chillen met mensen?"
"Ik heb bijna mijn planning af voor vandaag!"

Drie bloggers met een leuke persoonlijkheid...
Oehhhh deze is wel leuk. Ten eerste Josephine van Oohlarouge, daarna Louise van Sprinkleofglitter en als laatste Leesha van xsparkage.

Drie favoriete sporten...
Hahaha ik houd helemaal niet van sporten. Maar oké, dan noem ik dansen, basketbal en... fitness? Haha geen idee.

Drie dingen waar ik gelukkig van word...
Ohhh, zo veel! Mijn vriendinnen, lekker weer en knuffelen met mijn poezen zijn de drie dingen die ik nu opnoem.


Bron foto.

Drie favoriete quotes...
Jeetje... ik ben niet zo van de quotes. Maar oké, ik verzin er wel een paar.
"Niet geschoten is altijd mis."
"Of course it is happening inside your head, Harry, but why on earth should that mean that it is not real." - Dumbledore
"It gets better."

Drie vakantiebestemmingen...
Op nummer één sowieso New York, daarna Athene en als laatste Curaçao. Yep.

Drie dingen die ik dit jaar wil doen...
Hmmm, moeilijk. Een kamer vinden in Amsterdam, lookbooks maken en een klein beetje afvallen. Of zoiets. Haha.

Nou, dat was de "Three Things" TAG! Ik tag niemand in het bijzonder, maar neem hem gerust over als je wilt.

Welke drie dingen zitten er standaard in jouw tas?

xxx,
Eva


Geen opmerkingen:

Een reactie posten