Pagina's

vrijdag 24 juli 2015

Out with the old. In with the new.


Hoi iedereen,
De afgelopen twee weken heb ik een paar spullen vervangen die daar hoognodig aan toe waren. Er zaten gaten in mijn schoenen, mijn zonnebril viel uit elkaar en mijn favoriete masker was bijna op. Out with the old. In with the new.



Zoals hier mooi te zien is waren mijn Vans erg aan vervanging toe. De veters waren grijs in plaats van wit, de zijkanten kwamen los en bovenal: er zaten gaten in bij mijn grote tenen. Niet heel charmant.

Deze zonnebril (van H&M) droeg ik sowieso al tijdelijk, want mijn (neppe) Clubmaster en mijn zonnebril die ik vorig jaar in Rome kocht waren allebei kapot gegaan. Die heb ik dan ook al weggegooid. Nu is deze niet enorm lelijk, maar ook niet echt heel leuk. Simpel, zwart... saai.

Dit masker kreeg ik vorig jaar voor mijn verjaardag van Isa, zoals ik toen ook liet zien in deze blogpost. Ik zei toen al dat ik het een goed masker vond, en hoewel ik hem niet heel vaak gebruik, vind ik hem wel erg goed! Ik vond het daarom ook jammer dat hij alweer bijna op was.

Ahhhhhh, nieuwe spullen! Ik heb bijna dezelfde Vans gekocht, omdat ik gewoonweg niet van plan was om te stoppen met het dragen van bordeauxrode Vans. Ze zijn ietsje anders, maar over het algemeen gewoon mooie, nieuwe, verse bordeauxrode Vans. Ik kocht ze bij Zalando (hier) en ze waren €65,-.

Omdat ik niet kon kiezen en stiekem gewoon twee verschillende zonnebrillen wilde, heb ik er twee gekocht. De bovenste heb ik gekocht bij cheapasszonnebrillen.nl (hier) en kostte €7,95. Echter, als je er daar meer bestelt wordt het goedkoper!
Die eronder kocht ik bij Comegetfashion.com (hier) en kostte €9,95. Een tikje duurder, maar nog steeds lekker goedkoop. Ik vind ze allebei heel erg leuk en ben er enorm blij mee.

En dan mijn nieuwe masker! Ik kocht hem in Lille, maar als je hem ook wilt kopen kan dat via de Yves Rocher website (hier) en kost hij €9,90. Maar! Hij is nu in de aanbieding voor de helft van de prijs (ik heb hem ook met korting gekocht, hihi).

Goed, dat was mijn mini shoplogje van de laatste tijd. Ik kijk er naar uit om rond te paraderen op mijn nieuwe Vans, met één van de twee zonnebrillen op mijn neus en een huid die net heerlijk verzorgd is geweest. Goals.

Wat moet jij nodig vervangen?

xxx,
Eva

Geen opmerkingen:

Een reactie posten