Pagina's

maandag 20 juli 2015

ROOM for thought juli #2


Hoi iedereen,
Vandaag weer de twee-wekelijkse rubriek met foto's uit mijn leven. ROOM for thought is een app voor de iPhone en Android die je elke dag op een random moment een notificatie stuurt om een foto te maken. Zo krijg je dus van elke dag een random foto! Het leuke is dus dat je echt nooit weet wat voor foto's eruit komen. Om de week op zondag maandag (vanaf vandaag ga ik op maandagen posten) laat ik jullie mijn foto's zien van de afgelopen twee weken.

Deze week heb ik een complete ROOM for thought met 14 foto's!

maandag 6 juli 2015, 11:19
Ik ging werken voor Iddink maar had een paar uur tussendoor en dus ging ik lunchen bij de HEMA! Broodje rosbief met een ijskoffie, yum!

dinsdag 7 juli 2015, 15:32
Laatste keer werken voor Iddink en het was in Baarn. Dus ik ging met de trein.

woensdag 8 juli 2015, 22:50
Eh... ja. Ik was hem bijna vergeten. Dus maakt ik deze mooie foto in bed haha.

donderdag 9 juli 2015, 20:10
Van mijn verjaardag had ik van Cynthia een sushi workshop gekregen en die gingen we deze donderdag doen! Was heel erg fun, bij Mr Sushi XL in Nijkerk.

vrijdag 10 juli 2015, 12:50
En vrijdag at ik de sushi die ik had gemaakt, hihi.

zaterdag 11 juli 2015, 14:27
Zaterdag deed ik eindelijk wat ik al heel lang wilde doen: in de tuin zitten en lezen!

zondag 12 juli 2015, 14:47
Inpakken want Cynthia en ik gingen maandag naar Lille!

maandag 13 juli 2015, 15:57
LILLE! Dit is "L'église St. Maurice", een gotische kerk. Het was prachtig. Wel jammer dat het slecht weer was.

dinsdag 14 juli 2015, 23:56
Vergeten foto te maken overdag :( Dus dan maar mijn kussen, haha.

woensdag 15 juli 2015, 15:09
MACARONS! Cynthia en ik hadden beide nog nooit macarons gegeten, en we dachten, laten we het maar eens proberen. Dus we kochten er veertien haha. Conclusie: meh. Die van chocolade was het lekkerst, haha. Ze zien er wel erg mooi uit.

donderdag 16 juli 2015, 16:07
Chillen in het park voordat we weg gingen. Er komt nog een vlog van Lille aan!

vrijdag 17 juli 2015, 21:52
Relaxen met Bones en Tumblr: the best.

zaterdag 18 juli 2015, 19:54
Raketje Rosé!

zondag 19 juli 2015, 23:02
Emma en Sanne kwamen chillen en we keken de laatste twee Harry Potter films. Want je kan nooit vaak genoeg Harry Potter kijken. Right? Right.

Dat waren mijn twee weken! De komende weken staan in het teken van vakantie houden met werken en chillen!

Wat hebben jullie allemaal gedaan de afgelopen twee weken?

xxx,
Eva

Geen opmerkingen:

Een reactie posten