Pagina's

dinsdag 10 november 2015

ROOM for thought oktober/november #1


Hoi iedereen,
Vandaag weer de twee-wekelijkse rubriek met foto's uit mijn leven. ROOM for thought is een app voor de iPhone en Android die je elke dag op een random moment een notificatie stuurt om een foto te maken. Zo krijg je dus van elke dag een random foto! Het leuke is dus dat je echt nooit weet wat voor foto's eruit komen. Om de week laat ik jullie mijn foto's zien van de afgelopen twee weken.

Ik heb helaas één notificatie gemist, daarom 13 foto's deze keer.

maandag 26 oktober 2015, 21:13
Ik had weer gewerkt en het was erg donker, haha.

dinsdag 27 oktober 2015, 19:45
Ik was weer op mijn kamer en keek YT video's met tortillachips! Yummyyy.

woensdag 28 oktober 2015, 19:12
Dit was er op dat moment nog over van mijn super makkelijke studentenmaaltijd: krieltjes met schnitzel en komkommer. Dit was nog één van mijn meest complexe dingen die ik de afgelopen weken heb gegeten, hahaha.

donderdag 29 oktober 2015, 12:08
We hadden introductie IMVFX en Production Design, en hier waren we schetsen aan het maken en aan het brainstormen voor onze uiteindelijke filmstill. Ohja, en deze avond had ik het Halloweenfeest van school, dat was ook erg leuk!

vrijdag 30 oktober 2015, 18:21
Jaaa, Pathé Arena! Sanne had herfstvakantie en aangezien zij bij Pathé werkt, konden we gratis naar de film. We gingen naar Pan, een soort prequel (speelfilm) op Peter Pan. De visual effects waren heel goed, maar hij was wel duidelijk op kinderen gericht.

zaterdag 31 oktober 2015, 15:39
Door de film vrijdag ging ik zaterdag pas weer terug naar Amersfoort, en dit las ik in het boek Wonder van R.J. Palacio. Op het allerlaatste moment was hij opeens niet meer scherp gesteld, maar er staat "I forget that I might see/So many beautiful things/I forget that I might need/To find out what life could bring". Ik vind dat heel mooi.

zondag 1 november 2015, 19:21
Die dag keek ik eindelijk weer Doctor Who. Ik loop nog steeds redelijk achter, maar ik heb een begin gemaakt!

maandag 2 november 2015, 17:31
Verassing, ik moest werken! Dus ik at weer in de trein.

dinsdag 3 november 2015, 10:20
Dinsdag moesten we alle props en maquettes en decor voor de filmstill maken, en dus waren we aan het knutselen. Oh, nee, wacht, dat was een belediging voor Production Design... Het voelde als knutselen!

woensdag 4 november 2015, 15:37
Toen was het tijd voor het maken van de foto's. Ik deed niet veel op deze dag, maar zorgde wel voor mental support... denk ik.

donderdag 5 november 2015, 14:07
Photoshop-tijd! Hier een beetje hetzelfde verhaal als de dag ervoor. Oh, en Sjors was jarig, dus daar ging ik na school heen.

zaterdag 7 november 2015, 23:23
Zaterdagavond ging ik naar de voorstelling van Anne-Rixt, Nanny Uit Noodzaak. Ik ging vooral voor Rixie, natuurlijk. De voorstelling was verder wel grappig, maar vooral het kletsen met Anne-Rixt erna was leuk. Zo blij dat ik haar weer even heb gezien, ik had haar echt gemist.

zondag 8 november 2015, 17:35
Zondag moest ik eerst werken, maar daarna was er allemaal bezoek bij Sjors voor zijn verjaardag. Mijn opa en oma's waren er, en ook mijn vader kwam nog later. Het was erg gezellig, en Sjors had heerlijk gekookt. En er hingen slingers. Natuurlijk.

Dat waren mijn twee weken! De komende weken staan in het teken van montagetheorie lessen, weer naar de bios (en weer gratis!) en IDFA. Heb er zin in!

Wat hebben jullie allemaal gedaan de afgelopen twee weken?

xxx,
Eva

Geen opmerkingen:

Een reactie posten