Pagina's

vrijdag 1 januari 2016

Op de planning voor 2016


Deze afbeelding heb ik verwijderd omdat ik de rechten niet in mijn bezit heb.

Hoi iedereen,
GELUKKIG NIEUW JAAR! Het is 1 januari, en vandaag ga ik vooruitblikken op het komende jaar. Wat staat er nu op de planning en wat wil ik nog bereiken in 2016?


Deze afbeeldingen heb ik verwijderd omdat ik de rechten niet in mijn bezit heb.

Allereerst wil ik mijn propedeuse van de Filmacademie halen. Geen idee hoe moeilijk dit gaat worden, maar ik streef er wel naar. Zo kan ik tenminste zonder zorgen het tweede jaar in! Natuurlijk betekent dat ook dat ik in 2016 zal beginnen aan mijn tweede jaar aan de filmacademie, iets wat nu nog heel abstract klinkt. Heb er zin in!


Deze afbeelding heb ik verwijderd omdat ik de rechten niet in mijn bezit heb.

Dan over naar... vakanties! In 2016 wil ik iets doen wat ik nog nooit eerder heb gedaan: in mijn eentje op vakantie. Nu houd ik het nog heel erg klein, en is mijn idee om 3 of 4 dagen naar een Belgische stad te gaan, zoals Gent (die zie je op het plaatje). Ik wil dan gewoon met de trein gaan en in een kamer in een appartementje (via Airbnb of Wimdu) overnachten, en dan gewoon lekker mijn eigen ding doen. Ergens zitten lezen als ik dat wil, of kathedralen en musea bezoeken, of gewoon shoppen! Ik moet het nog gaan plannen, maar ik ga het zeker doen!

Helaas kunnen Cynthia en ik waarschijnlijk dit jaar niet weer op vakantie samen, maar Limburg 4.0 is al wel bezig georganiseerd te worden!


Deze afbeeldingen heb ik verwijderd omdat ik de rechten niet in mijn bezit heb.

Concerten-tijd! Voor 2016 heb ik tot nu toe twee concerten op de planning staan: Halsey op 26 februari, en Muse op 10 maart. Maar, Panic! At The Disco's nieuwe album komt 15 januari uit, en ik verwacht dat er dan ook weer een tour komt, waar ik natuurlijk naartoe moet. Of ik dit jaar weer naar Pinkpop ga is nog maar de vraag, tot nu toe vind ik de headliners niet super interessant. Het ligt aan de line-up, en natuurlijk of ik er nog geld voor heb... haha.


Deze afbeelding heb ik verwijderd omdat ik de rechten niet in mijn bezit heb.

Nadat ik twee maanden in Amsterdam heb gewoond ben ik van plan om in 2016 écht op mezelf te gaan wonen. Ik ben nu aan het zoeken met Démi en Anneloes (waarvan de laatste pas in augustus erbij gaat komen, maar goed), maar het is heel lastig! Het lijkt me wel echt amazing om met die meiden te wonen in het leuke Amsterdam. Fingers crossed dat we iets vinden, dus.

Als allerlaatste ben ik van plan een heleboel lol te hebben. Tot nu toe staan er alweer een boel leuke activiteiten op de planning met studiegenootjes (Harry Potter marathon, woohoo!) en ook met mijn vrienden en vriendinnen ben ik van plan weer een super leuk jaar te hebben. Zoals ik gisteren al zei, zet ik dit soort dingen eigenlijk nooit in mijn terug- of vooruitblikken, maar het is super belangrijk!

Dus, laat 2016 maar weer een heel gezellig jaar worden!

Hebben jullie al plannen en doelen voor 2016?

xxx,
Eva

Geen opmerkingen:

Een reactie posten