Pagina's

maandag 4 januari 2016

ROOM for thought december #2 en #3


Hoi iedereen,
Het is een tijdje geleden dat ik een ROOM for thought plaatste. Ik had hem eigenlijk twee weken geleden moeten plaatsen, maar toen ik er op woensdag achterkwam dat ik het was vergeten en ik toen bijna geen tijd meer had, besloot ik om het uit te stellen tot de volgende. Daarom heb ik vandaag een enorme (!) Rft voor jullie, met foto's van de afgelopen vier weken.

ROOM for thought is een app voor de iPhone en Android die je elke dag op een random moment een notificatie stuurt om een foto te maken. Zo krijg je dus van elke dag een random foto! Het leuke is dus dat je echt nooit weet wat voor foto's eruit komen. Om de week laat ik jullie mijn foto's zien van de afgelopen twee weken (behalve nu dan).

Ik hoor hier nu 28 foto's te hebben, maar met hoe vaak ik notificaties heb gemist, zijn het er nu helaas 'maar' 22. Komt ie!


Oh nee, ik zie nu net dat ik wel een foto had van maandag, maar dat ik die had verwijderd. Ik had een screenshot kunnen nemen van de app, maar ik heb alle collages al gemaakt... het was geen hele interessante foto hoor, maar goed. Sorry!

dinsdag 8 december 2015, 18:33
Jeetje wat voelt dit lang geleden, haha! Hier woonde ik nog in Amsterdam en was ik bezig met het maken van een heel lekkere pasta.

woensdag 9 december 2015, 23:12
Whoops, bijna vergeten! En daarom heb ik van deze dag alleen een hele mooie foto van toen ik al in bed lag, haha.

donderdag 10 december 2015, 17:10
Net te laat! Vlak hiervoor stond op het scherm dat die avond Florence + The Machine was, en dat was precies waarom ik er was! Het was een super leuk concert, we stonden heel dichtbij en ze zong erg goed.

vrijdag 11 december 2015, 13:57
Het was tijd voor De Verbeelding 2, wat onder andere betekende dat we weer maquettes gingen maken. Dus: we hebben weer een kamer gemaakt. Jaja.

zaterdag 12 december 2015, 18:29
SO MANY LIGHTS! Jaja, ik kwam erg in de Kerstsfeer door een boel nieuwe lichtjes op te hangen in mijn kamer. Oh! En deze dag verhuisde ik weer terug naar Amersfoort.

zondag 13 december 2015, 21:55
Amy vindt het super chill om bovenop je te liggen. Vind ik niet erg, hoor. <3

maandag 14 december 2015, 11:11
Het was pauze en ik dronk thee. Yaayy.

woensdag 16 december 2015, 23:31
Dinsdag had ik het te druk om de foto te maken (als je de notificatie krijgt kan je de app gewoon niet openen en dan kan je de foto later nog maken), en woensdag eigenlijk ook niet, waardoor je weer een mooie foto hebt vanuit mijn bed. Mooie lichtjes hoor.

donderdag 17 december 2015, 13:35
Op donderdag kon ik thuisblijven omdat ik klaar was met de montage van onze video, maar ik maakte nog wel de behind the scenes van de afgelopen twee weken. Helaas kan ik niet zomaar alles online plaatsen, het is allemaal eigenlijk eigendom van de filmacademie... :(

vrijdag 18 december 2015, 23:16
Ik nam een heleboel dingen mee van school zodat ik in de vakantie audio kon opnemen voor mijn fotodocumentaire die in maart af moet.

zaterdag 19 december 2015, 19:06
Mijn oma was donderdag 75 geworden, dus gingen mijn moeder en ik 'even langs' bij haar in Brabant. We bleven ook eten, haha.

zondag 20 december 2015, 19:16
Het was Sinterkerst-tijd!!! Suzanne had een mooie kerstboom, die ik het wel waard vond om op de foto te zetten, haha.

dinsdag 22 december 2015, 14:25
Weer een notificatie vergeten! Ik was bij Anne-Rixt logeren (in Putten), en het was zo gezellig dat ik hem was vergeten. Op dinsdag maakte ik daarom maar een foto toen stond te wachten op het station.

donderdag 24 december 2015, 17:38
Op de één of andere manier is het in de vakantie erg moeilijk om op te letten op de notificaties, haha. Het was Kerstavond en ik vierde Kerst bij mijn vader! Met cadeautjes! Yay!

vrijdag 25 december 2015, 22:11
Ik weet het, super ongezellige foto voor op Eerste Kerstdag. Ik kreeg de notificatie redelijk laat en ik had de hele avond spelletjes gespeeld met mijn moeder. We gingen wel op tijd naar bed, want we waren beiden moe.

zaterdag 26 december 2015, 20:31
Tweede Kerstdag heeft een veel coolere foto, namelijk kersen die geflambeerd worden. We (mijn moeder, mijn broer en zijn vriendin) gingen gourmetten en ons dessert was ijs met geflambeerde kersen, erg lekker. Deze avond was ook weer super gezellig!

zondag 27 december 2015, 12:18
Met super goede cadeau's, want ik kreeg namelijk een platenspeler!!! Super blij mee, deze wilde ik al heel lang. De platen die ik erbij kreeg waren de soundtrack van Saturday Night Fever en Stevie Wonder's kerstalbum Someday at Christmas. Heel erg tof om van die oude, tweedehands platen te krijgen.

woensdag 30 december 2015, 17:47
Samenvatting van de dagen ervoor: op maandag ging ik de hele dag naar opa's en oma's in Brabant en dinsdag moest ik leren. Ook bestelde ik op dinsdag (met het kerstgeld van mijn opa en oma) mijn eerste zelf gekochte platen en die kwamen woensdag binnen! Hier speel ik het album How Big How Blue How Beautiful van Florence + The Machine. De andere plaat die ik bestelde was van Lianne La Havas, namelijk van haar album Blood. Ben er heel erg blij mee!

donderdag 31 december 2015, 18:36
Het was Oudjaarsdag! Ik moest helaas overdag gewoon leren voor mijn tentamens, maar 's avonds ging ik naar Isa in Soest met nog andere vriendinnen en dit was mijn outfit.

vrijdag 1 januari 2016, 17:48
Gelukkig nieuw jaar! Netflix en chill (maar dan echt), dat was mijn Nieuwjaarsdag. Het was redelijk laat geworden en ik was best wel brak, dus nadat we langzaam opstonden en ik mensen thuis had gebracht dook ik mijn bed in met Sherlock en Tumblr. Want dat mocht.

zaterdag 2 januari 2016, 14:31
Helaas moest ik daarna weer hard aan de bak, want het is deze week tentamenweek. Ik heb vier (!) tentamens, dus er moest veel geleerd worden. Muh.

zondag 3 januari 2016, 19:02
Gisteren moest ik werken, waarna ik ging douchen en daarom ik dus gelijk mijn pyjama aantrok. Ik typte deze Rft (zodat ik hem echt vandaag online had staan) en daarna moest ik nog even leren. En dat was dan de vakantie!

Dat waren mijn twee weken! De komende weken staan in het teken van tentamenweek :(, Harry Potter marathon met studiegenoten, naar Tarantino's nieuwe film in EYE en weer 'normaal' studeren.

Wat hebben jullie allemaal gedaan de afgelopen twee weken?

xxx,
Eva

Geen opmerkingen:

Een reactie posten