Pagina's

woensdag 22 juni 2016

ROOM for thought juni #1

Hoi iedereen,
Vandaag weer de twee-wekelijkse rubriek met foto's uit mijn leven. ROOM for thought is een app voor de iPhone en Android die je elke dag op een random moment een notificatie stuurt om een foto te maken. Zo krijg je dus van elke dag een random foto! Het leuke is dus dat je echt nooit weet wat voor foto's eruit komen. Om de week laat ik jullie mijn foto's zien van de afgelopen twee weken.

Weer van drie weken ipv twee, maar boeiend, haha. At least I still post! Ik heb deze keer wel heel veel notificatie's gemist, dus ik heb 16 foto's.

maandag 30 mei 2016, 19:50
Van mijn moeder mocht ik voor mijn verjaardag een krultang uitkiezen. Uiteindelijk koos ik voor de Remington Pearl Wand. Hij bevalt goed!

dinsdag 31 mei 2016, 22:48
De laatste tijd slaapt Amy wel vaker bij mij, en ik vind het errug gezellig.

woensdag 1 juni 2016, 17:31
Ik had al een lange tijd geen foto meer in de trein gemaakt, haha. Ik was dus weer eens op weg naar huis na school en onderweg las ik Game of Thrones.

vrijdag 3 juni 2016, 15:42
Voor school maakten we met de klas een DVD en ik was bezig met het ontwerpen van de menu's.

zaterdag 4 juni 2016, 18:28
Op zaterdag kwam Susan bij mij chillen voordat we 's avonds uitgingen, en we keken vrijwel de hele tijd New Girl. Gezelliiieee.

zondag 5 juni 2016, 19:42
Zondag ging ik vrijwel de hele dag chillen, en Amy deed mee.

dinsdag 7 juni 2016, 20:06
Op donderdag had ik mijn mondeling voor de filmlijst, dus ik had nog even tijd om de laatste films te kijken. Hier keek ik Salesman, een docu over mannen in de VS die Bijbels aan de deur verkochten.

woensdag 8 juni 2016, 09:21
Ik wilde eigenlijk een duidelijkere foto maken hiervan, maar ik was aan het lopen dus toen werd het dit. Ik liep naar de ingang van school en dit staat onlangs op de ramen. Volgende week is namelijk het Keep an EYE filmfestival, waar de films van de vierdejaars worden vertoond.

zaterdag 11 juni 2016, 20:27
Ik had zin om met mijn moeder iets te kijken, en ik wilde de kerst special van Sherlock nog een keer kijken, dus dat deden we. Wanneer komt seizoen vier nou :(((

zondag 12 juni 2016, 15:48
Suzanne, Démi en ik hielden bij Démi thuis een Galavant marathon. Als je Galavant niet kent, ga snel de trailer van het eerste seizoen kijken. Het is geweldig. En je kan alle afleveringen (twee seizoenen, in totaal 18 afleveringen) in één dag kijken (deden wij ook).

maandag 13 juni 2016, 21:51
Ik keek de nieuwste video van EatYourKimchi. Want dat doe ik soms.

dinsdag 14 juni 2016, 19:34
Wies was jarig en dat vierden we door bij haar te gaan eten! Op haar kamer hing deze super toffe poster van de film Prins, die vorig jaar twee Gouden Kalveren won. Echt een hele toffe film!

woensdag 15 juni 2016, 14:24
De cameraklas was bezig met het opnemen van een scène of videoclip of zoiets (weet het eigenlijk niet), en ze hadden mensen nodig om achter een raam te dansen.... ja... Ik weet ook niet wat ik aan het doen was, haha.

donderdag 16 juni 2016, 21:52
Ik wilde dus een foto maken om te laten zien dat ik aan het wachten was op de trein, maar de trein was er en toen stond ik op. En toen kreeg je deze foto. Jup.

vrijdag 17 juni 2016, 23:06
De DVD is af!!! Ik ben er enorm trots op, hij is echt goed gelukt. En nu heb ik vakantie!

zaterdag 18 juni 2016, 23:39
Enorm onduidelijke foto, maar ik was op Suzanne's feestje en we speelden Stresspong. Ik verloor. Heel vaak.

Dat waren mijn twee weken! De komende weken staan in het teken van VAKANTIE! Eerst nog even twee weken 'gewoon' thuis, maar met genoeg leuke dingen op de planning.

Wat hebben jullie allemaal gedaan de afgelopen twee weken?

xxx,
Eva

Geen opmerkingen:

Een reactie posten