Pagina's

vrijdag 1 april 2011

30 days challenge!


Ja, toen moest ik gaan bedenken wat ik als tweede post ging doen. Ik dacht vrijwel meteen aan de 30 days challenge. Dat zijn 30 onderwerpen waarover je dan een post schrijft. Ja. Ik laat ze maar meteen zien. Ik heb ze gekopieerd van www.Teskuh.nl (jaja, daar is ze weer!), want die vond ik allemaal wel leuk. Klik snel op "lees verder" of "read more" om te kijken welke challenges ik ga doen!



Dag 01: 10 likes en dislikes
Dag 02: Je angsten
Dag 03: 5 random liedjes op je iPod
Dag 04: Je beste vriend(in)
Dag 05: Wat je vandaag hebt gegeten
Dag 06: Favorite cover van een liedje
Dag 07: Je irritaties
Dag 08: My celebrity crush.
Dag 09: Wat je vandaag aanhad
Dag 10: Een droom die je deze week had.
Dag 11: Een favorite foto van jezelf.
Dag 12: De kleine dingen
Dag 13: Een herinnering die je altijd aan het lachen maakt.
Dag 14: Karakter
Dag 15: Leukste vakantie
Dag 16: Turn on & offs
Dag 17: Hoe wil jij herinnerd worden.
Dag 18: Een foto dat je iets laat voelen.
Dag 19: Artiesten die ik live heb gezien
Dag 20: Fashion inspiratie
Dag 21: Waar ben je het meeste trots op.
Dag 22: Vandaag.
Dag 23: Wat ligt er op je bureau?
Dag 24: 10 van je favorite dingen.
Dag 25: Handschrift
Dag 26: Een moment.
Dag 27: Favoriete verjaardag
Dag 28: Drie dingen die je haat aan jezelf
Dag 29: Een recente foto
Dag 30: Deze maand


Jaaa. En ik ga binnenkort beginnen. Ik ga hem waarschijnlijk niet op één volgende dagen doen, want ik kan niet elke dag een post online hebben, en misschien komen er nog andere posts tussendoor.


xx
Eva

Geen opmerkingen:

Een reactie posten