Pagina's

zaterdag 14 mei 2011

E.T. Music Video BEHIND THE SCENES - de filmdag



Helloooo! Zoals jullie al weten, moeten wij voor Engels een videoclip maken, en daarbij het liedje ook inzingen. Jullie hebben eerder al de eerste Behind the Scenes gezien, en vandaag post ik de tweede, die van de filmdag! Dit was op 4 en 5 mei, in de vakantie.
De eerste beelden zijn gefilmd met mijn camera, maar daarna (vanaf dat we in de auto zaten) met Suzanne's Blackberry. En de allerlaatste is gefilmd met mijn iPhone! We hadden ook moeten wisselen van camera's, want eerst viel de mijne uit, daarna Suuz' blackberry, haha. Dat is ook de reden waarom we op een gegeven moment niet meer backstage konden filmen.

Op dit moment hebben wij de MV al ingeleverd, en wachten wij op ons cijfer! Ik zal de MV zelf ook nog posten, samen met bloopers.

Enjoy!

xx,
Eva

5 opmerkingen:

  1. Wauw, superleuk gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super grappig xD

    Lolheid.

    Totally Awesome


    Groetjes, dat wijf in die groene rok die als jurk werd gebruikt.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. "Ik zal de MV zelf ook nog posten, samen met bloopers." Waar blijft de clip?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. @Anoniem Die komt nog! Ik wilde niet alleen maar filmpjes achter elkaar posten.

    BeantwoordenVerwijderen