Pagina's

donderdag 12 september 2013

Herfst; kom maar op!



Deze afbeelding heb ik verwijderd omdat ik de rechten niet in mijn bezit heb.

Hoi iedereen,
Misschien dat je me voor gek verklaart, maar ik heb echt enorm zin in de herfst en winter. Vorig jaar zei ik dit voor het eerst, en dit jaar is het nog veel erger. Ik heb er gewoon zin in! Dus: herfst; kom maar op!

Deze afbeeldingen heb ik verwijderd omdat ik de rechten niet in mijn bezit heb.

Vooral nu ik wat nieuwe kleding heb gekocht voor de herfst/winter, wil ik dat het wat kouder wordt zodat ik ze ook daadwerkelijk aan kan! Sowieso is de fashion in het najaar enorm leuk, nog leuker dan in het voorjaar. Misschien is dat wel omdat we ook meer kleding aandoen, maar over het algemeen vind ik het gewoon leuk!

Deze twee outfits van Kasia stralen ook echt comfort en herfst uit. Echt, liefde.


Deze afbeeldingen heb ik verwijderd omdat ik de rechten niet in mijn bezit heb.

Daarnaast kunnen we ook weer gaan genieten van gezelligheid! Thee, kaarsen, donker, lekkere dekentjes, chillen! Door deze plaatjes krijg ik het helemaal warm van binnen, haha. Wat ziet dit er toch geweldig gezellig en knus uit!


Deze afbeelding heb ik verwijderd omdat ik de rechten niet in mijn bezit heb.

En als laatste gaat de natuur er ook weer prachtig uit zien! De blaadjes gaan veranderen van kleur en vallen er langzaam vanaf. Maar vooral de mooie kleuren die ze worden maken de wereld net een stukje mooier dan dat hij al was.

En dat was waarom ik zin heb in de herfst. Echt, laat maar komen hoor! Ik kan niet wachten!

Hebben jullie ook al zin in de herfst of verklaren jullie me voor gek?

xxx,
Eva

3 opmerkingen:

  1. Krijg helemaal zin in de herfst van je leuke afbeeldingen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik houd ook heel erg van de herfst! Lekker warme truien, met een dekentje op de bank en kopjes thee.. heerlijk <3

    BeantwoordenVerwijderen