Pagina's

donderdag 7 november 2013

Autumn/Winter 2013 Fashion Wishlist #2 | Forever21 & H&M

Hoi iedereen,
Het is nu toch echt herfst. Het koude weer is er weer en de regen ook. Aan het begin van de lente had ik een enorme fashion wishlist gemaakt (deel 1 en deel 2) voor de lente en de zomer, en eigenlijk vond ik het wel leuk om dit ook voor de herfst/winter te doen! Want, zoals ik toen ook al zei: nieuw seizoen = nieuwe garderobe! In de winter draag ik het liefst donkere kleuren (bordeauxrood <3) en truien.
Vandaag deel 2: Forever21 en H&M


Forever21
F21 vind ik nog steeds een hele leuke webshop dus natuurlijk moest ik hier een kijkje nemen! En natuurlijk vond ik ook een aantal fijne herfst en winter dingen.
  1. Everyday V-Neck Cardigan (€7,00) - Een basic, grijze cardigan is altijd handig, vooral omdat het in de herfst en winter zo fijn is om veel laagjes te dragen. Deze is maar 7 euro en hij ziet er goed uit.
  2. Basic Crew Neck Sweater (€7,00) - Hetzelfde met deze sweater, basic en maar 7 euro. En ik vind het ook wel leuk om er een blouse onder te dragen, net als op de foto, haha. 
  3. Studded Shoulder Sweater (€26,75) - Ik ben echt heel laat hiermee, maar ik wil nog steeds een sweater met studs op de shouders. Ik vind het gewoon heel leuk, haha.
  4. Cloud Wash Denim Shirt (€26,75) - Als we het dan toch over bloesjes hebben, deze is natuurlijk wel heel leuk onder die sweater, haha. Ik vind sowieso dat ik nog een denim blouse moest hebben.

H&M
Dit keer vond ik veel minder leuke dingen bij H&M, namelijk maar drie. Normaal vind ik meer dingen leuk van de H&M, maar dit keer was ik teleurgesteld.
  1. Kanten jurk (€14,95) - Deze jurk kan je echt pas zien op het model zelf, en ik vind deze jurk echt prachtig. Dat kant bij haar middel en aan de zijkanten, het high-low gedeelte, prachtig. Ik zou alleen echt niet weten of hij me zou staan met dat blote...
  2. Jurk (€24,95 €15) - Yay, sale! Deze jurk lijkt me perfect voor onder een trui. Het blouse-gedeelte erbovenuit en dan de rok eronderuit stekend, super leuk! Helemaal mijn stijl.
  3. Rok van imitatieleer (€24,95) - In het echt is deze rok zo veel leuker. Eerst wilde ik hem niet op mijn verlanglijst zetten, maar toen ik hem in de winkel zag wilde ik hem toch. Ik vind dit model rokjes altijd leuk, en het leer maakt het net iets stoerder. Perfect om met wat schattigere dingen te combineren, vind ik.
Dat waren alle dingen die ik van Forever21 en H&M leuk vond deze keer! Er komen nog meer delen aan, hoor. Weest niet bang, haha.

Wat willen jullie nog in jullie najaarsgarderobe?

xxx,
Eva

1 opmerking: