Pagina's

zondag 24 november 2013

ROOM for thought november #2

Hoi iedereen,
Vandaag weer de twee-wekelijkse rubriek met foto's uit mijn leven. ROOM for thought is een app voor de iPhone en Android die je elke dag op een random moment een notificatie stuurt om een foto te maken. Zo krijg je dus van elke dag een random foto! Het leuke is dus dat je echt nooit weet wat voor foto's eruit komen. Om de week op zondag laat ik jullie mijn foto's zien van de afgelopen twee weken.

Deze twee weken heb ik weer 14 foto's kunnen maken, dus vandaag een volle ROOM for thought.

maandag 11 november 2013, 11:59
Die avond was de kunstexamenvoorstelling waar ik nou al weken lang naar toe heb gewerkt. Overdag moesten we nog even oefenen. Het ging goed! Als het goed is krijg ik vrijdag mijn beoordeling. Hij staat ondertussen online, maar ik weet niet of mijn acteurs het zo fijn vinden als ik de link hier plaats.

dinsdag 12 november 2013, 17:45
Oeehhh, hier staan we in de rij voor Thirty Seconds To Mars! Démi en Suzanne posen ook echt prachtig, haha. Het concert was echt geweldig.

woensdag 13 november 2013, 12:30
Woensdag droeg ik al mijn 30STM armbandjes, die ik de avond ervoor had aangevuld met de blauwe. En door Démi is de foto bewogen :(

donderdag 14 november 2013, 20:18
Donderdag had ik mijn tweede concert van de week, namelijk van Panic! At The Disco! Deze foto is echt vreselijke kwaliteit, maar als ik niet de frontcamera gebruikte, kon ik niet iedereen er op krijgen. Hier zie je Démi, Suzanne, ik en Cynthia. Ook dit concert was geweldig! Wel veel te kort.

vrijdag 15 november 2013, 21:08
Door de drukke week was ik vrijdag heel moe, dus ging ik maar even chillen en White Collar terugkijken van die week.

zaterdag 16 november 2013, 21:10
Zaterdag had ik eindelijk tijd om weer eens te editen. Hier was ik bezig met de Firenze vlog, die jullie al gezien hebben.

zondag 17 november 2013, 17:48
Zondag moest ik weer werken en at ik na mijn werk rijstepap. Hier was hij al op.

maandag 18 november 2013, 10:36
Een redelijk mislukte groepsfoto in de pauze. That's it.

dinsdag 19 november 2013, 14:27
Dinsdag ging ik na school nog even sporten.

woensdag 20 november 2013, 16:26
Woensdag fietste ik naar huis. Ja.. dat is het, haha.

donderdag 21 november 2013, 09:38
Ik maakte een sneaky foto tijdens wiskunde.

vrijdag 22 november 2013, 16:35
Vrijdag vierde ik het weekend door perencider van de IKEA te drinken. YUM!

zaterdag 23 november 2013, 11:31
Gisteren ging ik naar de open dag van de Universiteit Utrecht om te kijken bij Theater-, Film- en Televisiewetenschap. Hier zat ik bij het minicollege. Het was interessant, maar niks beat de filmacademie. Misschien een tweede keus… ik weet het nog niet.

zondag 24 november 2013, 17:22
Vandaag moest ik weer werken en maakte ik deze foto op de weg naar huis. Het was echt druk en dat gecombineerd met actie opruimen was niet heel fijn. Nu zit ik lekker op de bank tv te kijken. Even chillen, hoor.

Dat waren de op één na laatste twee weken van november in ROOM for thought's! Deze twee weken stonden vooral in het teken van 2 concerten en daarna weer gewoon aan het 'normale' werk gaan. Volgende week is nog school, en de week daarna ga ik naar Barcelona met school! Over twee weken kunnen jullie daar dus foto's van verwachten.

Wat hebben jullie allemaal gedaan de afgelopen twee weken?

xxx Eva

PS: Dit is mijn 100ste blogpost! Feestjeeeeee!

3 opmerkingen:

  1. Yaaayy congrats on your 100th blogpost!! Ik heb deze week... Heel veel dingen met jou gedaan haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oewhhh leuk! Is dat lekker die appel cider van de Ikea? Ik heb zin om naar Ikea te gaan haha. Oeh Utrecht, lastig hoor de keuze straks ;)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het is perencider! Dus niet appelcider, maar perencider. Ik vind het super lekker! Ze hebben een alcoholische versie maar ook een non-alcoholische versie. Allebei vet lekker.
      Mijn eerste keuze is Montage op de filmacademie in Amsterdam (NFTA), maar ik moet toch echt een tweede keuze hebben, haha.

      Verwijderen