Pagina's

dinsdag 31 december 2013

Mijn hoogtepunten van 2013


Deze afbeelding heb ik verwijderd omdat ik de rechten niet in mijn bezit heb.

Hoi iedereen,
Het is alweer bijna 2014 en dat betekent dat alle blogs en YT'ers massaal aan het terug- en vooruitblikken slaan. Nadat ik er even over na heb gedacht vond ik het toch ook wel heel leuk om te doen. In dit artikel zal ik dus terugblikken op 2013, en in een volgend artikel zal ik vooruitblikken op 2014. Lees snel verder om erachter te komen wat mijn hoogtepunten waren van 2013!


Het eerste wat bij mij opkomt als ik denk aan het afgelopen jaar is: wat ben ik naar een boel concerten geweest! Het begon al halverwege 2012, maar vooral 2013 was echt het jaar van concerten. Om het even op te noemen: op 19 april ging ik naar P!nk, 14 t/m 16 juni was Pinkpop met Paramore, 30STM, The Script en meer, 5 september zag ik Paramore voor de tweede keer op hun eigen concert, 12 november zag ik 30STM voor de tweede keer op hún eigen concert en twee dagen later zag ik Panic! At The Disco. Dat zijn de meeste concerten die ik ooit heb gehad in 1 jaar. En I'm hooked! De concerten zijn zeker een paar van mijn beste herinneringen van dit jaar. Hierboven zie je de vlog van Pinkpop (klik hier voor het artikel).

Na de concerten waren vooral de vakanties dit jaar hoogtepunten. Allereerst mijn eerste vakantie zonder ouders: Susteren! Vijf dagen met zijn achten in een huisje op een vakantiepark in de middle of nowhere Limburg, en het was geweldig. Echt een herinnering om nooit te vergeten. Hierboven nog de vlog van de vakantie om de sfeer wat beter te pakken te krijgen (klik hier voor het artikel).

Dan eind augustus was daar de vierdaagse trip naar het Italiaanse Firenze! Ook dit was één van de hoogtepunten. Wat is Firenze/Florence toch een prachtige stad! De geschiedenis is daar zo goed te zien en die vakantie was echt genieten. En ook hiervan heb ik een vlog gemaakt, die ze je hierboven (klik hier voor het artikel).


Als laatste van de reisjes hebben we dan Barcelona met mijn lieve klas. Oh, wat was dit geweldig. De sfeer, de zon, de cultuur, geweldig. Vooral de gezelligheid met de klas was helemaal top. Ik ben nog bezig met de vlog van deze trip, maar ik heb echt enorm veel gefilmd dus die komt ook nog binnenkort.  Daarom in de tussentijd maar even de leuke groepsfoto.

Dan komen we eigenlijk al meteen over op het laatste punt. In het afgelopen jaar is onze klas zo veel closer geworden. Het begon eigenlijk vooral met de aanmaak van de 5A1 What'sApp chat (hij heet nu natuurlijk 6A1) waardoor we meer met elkaar begonnen te praten. En dit schooljaar is het nog veel sterker geworden. Ik heb denk ik nog nooit zo'n geweldige klas gehad en ik vind het heel stom dat we dit jaar eindexamen doen… Maar daarvoor hebben we nog meer leuke dingen samen!

Dat waren de hoogtepunten van dit jaar! Aan deze momenten denk ik nog graag terug en ze waren echt stuk voor stuk geweldig.

Wat waren jullie hoogtepunten van 2013?

xx,
Eva

2 opmerkingen:

  1. Yaay wat ben ik blij dat ik in bijna alle hoogtepunten heb deelgenomen :D HAPPY NEW YEAR!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. :D Eigenlijk heb je 't best goed. Toch? ;-)

    BeantwoordenVerwijderen