Pagina's

zondag 8 december 2013

ROOM for thought november/december #1

Hoi iedereen,
Vandaag weer de twee-wekelijkse rubriek met foto's uit mijn leven. ROOM for thought is een app voor de iPhone en Android die je elke dag op een random moment een notificatie stuurt om een foto te maken. Zo krijg je dus van elke dag een random foto! Het leuke is dus dat je echt nooit weet wat voor foto's eruit komen. Om de week op zondag laat ik jullie mijn foto's zien van de afgelopen twee weken.

Deze twee weken heb ik helaas maar 13 foto's, omdat hij op 1 dag vastliep toen ik de foto wilde maken. Daarna deed hij het niet, dus van die dag heb ik geen foto. Ach, geeft ook niet, toch?


maandag 25 november 2013, 12:30
Anne-Rixt zat niet in mijn vorige RFT, en dat vond zij niet zo leuk! Grapje natuurlijk, maar toch zag ik toevallig die pauze dat ik mijn notificatie had gekregen. Een fototje maken, dus!

dinsdag 26 november 2013, 12:39
Een artistiek shot van de pauzeruimte. Pauze, dus.

woensdag 27 november 2013, 16:35
Woensdag had ik na school honger, dus maakte ik een wrap met een sausje van de IKEA, rucola en komkommer. Heel erg geslaagd!

donderdag 28 november 2013, 19:26
Donderdagavond had ik kaarsjes aan :D. Verder weet ik niet meer wat ik deed…

zaterdag 30 november 2013, 18:00
Van vrijdag heb ik dus geen foto, maar van zaterdag wel. Zaterdag moest ik weer werken, en was mijn moeder zo lief om me op te halen. Hier wachtte ik tot ze kwam.

zondag 1 december 2013, 14:39
Zondag ging ik de laatste inkopen doen voor Barcelona, want de volgende dag vertrok ik voor 4 dagen naar Barca met mijn klas!

maandag 2 december 2013, 11:49
En toen was het eindelijk zo ver! We hebben hier 2,5 uur in het vliegtuig Mario Kart gespeeld, samen met onze gymdocent die mee was, haha.

dinsdag 3 december 2013, 16:07
Dinsdag gingen we o.a. naar Palau de la Música Catalana, een heel mooi concertgebouw. Dit is een foto van de hal.

woensdag 4 december 2013, 17:52
We verbleven in een hostel, ik sliep samen met 7 anderen op een kamer. Het was een kleine kamer, maar wel heel gezellig! Hier waren ook nog wat mensen op bezoek, haha.

donderdag 5 december 2013, 08:56
Donderdag gingen we weer terug, en we moesten op tijd uit checken. Ik kon mijn koffer nog achter laten in het hostel hoor, we vlogen pas om 21:45.

vrijdag 6 december 2013, 15:29
Vrijdag had ik samen met Anne-Rixt een afspraak bij Corazon Bakery, waar wij mijn toelating voor de filmacademie gaan filmen!

zaterdag 7 december 2013, 18:06
Na mijn basketbalwedstrijd (die wij trouwens keihard hadden gewonnen, 78-30) moest ik ook nog tafelen. Dat is het bijhouden van de score en het opschrijven van alle fouten enzo. Ik lette even niet op en toen maakte mijn mobiel deze foto van een deel van het scorebord.

zondag 8 december 2013, 11:20
Vandaag was het weer zover, ik moest weer werken. Voor werk chillde ik nog even op de bank met sloffen aan.

Deze twee weken waren leuk, vooral Barca! Ik heb een heleboel gefilmd, dus een vlog kunnen jullie zeker nog verwachten. Morgen begint het echte leven weer, helaas.

Wat hebben jullie allemaal gedaan de afgelopen twee weken?

xxx Eva

Geen opmerkingen:

Een reactie posten