Pagina's

woensdag 26 februari 2014

Nieuw haar!


Hoi iedereen,
Vorige week donderdag ging ik naar de kapper. Ik had al een paar weken lang een bepaald idee in mijn hoofd en na het even over te denken heb ik de knoop doorgehakt. Het is best een verandering van wat ik eerst had, maar heel drastisch is het nou ook weer niet. Wat ik precies met mijn haar heb gedaan, kun je zien als je op 'lees verder' klikt… (de bovenste foto is hoe het eerst was, haha)



Het is kort! Nou ja, zo kort ook weer niet. Maar er is toch een heel stuk af! Voor mijn doen is het echt heel kort, ik heb het echt al heel lang niet zo kort gehad. Volgens mij heb ik het sinds mijn zesde laten groeien en nooit meer kort gedaan. Nou ja, in de eerste heb ik er wel een heel stuk afgehaald (wilde het toch niet meer tot mijn kont!), maar het is altijd lang gebleven. Nu vond ik het tijd voor verandering!


Links wat het eerst was, rechts wat het nu is. Sorry voor de vlekjes op mijn spiegel, haha.
Alles is nu ook één lengte, hiervoor had ik altijd laagjes. Daardoor is het wel veel dikker aan de onderkant. Maar goed, ik vind het leuk! Wel even wennen, maar wel leuk!

Wat vinden jullie van mijn nieuwe haar?

xxx,
Eva

Geen opmerkingen:

Een reactie posten