Pagina's

zondag 13 april 2014

ROOM for thought april #1

Hoi iedereen,
Vandaag weer de twee-wekelijkse rubriek met foto's uit mijn leven. ROOM for thought is een app voor de iPhone en Android die je elke dag op een random moment een notificatie stuurt om een foto te maken. Zo krijg je dus van elke dag een random foto! Het leuke is dus dat je echt nooit weet wat voor foto's eruit komen. Om de week op zondag laat ik jullie mijn foto's zien van de afgelopen twee weken.

Deze twee weken heb ik weer 14 foto's kunnen maken, dus vandaag een volle ROOM for thought.
maandag 31 maart 2014, 18:35
Het was herkansingsweek, dus was het tijd om te leren. En wel op bed, want waarom ook niet.

dinsdag 1 april 2014, 10:53
Poes! Onze kitten Melon (ze is nog niet eens één jaar oud) is zwanger! Binnenkort krijgen we dus kleine kittens, hihi. Haar buik is ook echt enorm.

woensdag 2 april 2014, 16:20
Woensdag was het tijd om te leren voor wiskunde.

donderdag 3 april 2014, 14:13
Het is weer waterijsjes-tijd! Deze vrieslollies kan je bij de Appie kopen in een zak voor 80 cent, en ze zijn super lekker! Thumbs up!

vrijdag 4 april 2014, 19:30
Om geld op te halen voor de examenstunt had de commissie een examenstuntfeest georganiseerd! Het thema was 'Prinsen & Prinsessen' dus ik lakte mijn nagels mooi roze.

zaterdag 5 april 2014, 15:13
Zaterdag was het weer tijd om te werken en in mijn pauze dronk ik een bakje koffie.

zondag 6 april 2014, 10:57
Zondag was het tijd voor een lekker ontbijtje. Yoghurt met rozijntjes en kaneel, een bakje koffie en een glaasje mango-sinaasappelsap.

maandag 7 april 2014, 16:36
De eerste examentrainingen zijn gekomen en ik had als eerste economie. Daar kreeg ik zo'n enorme stapel papieren dat maar wat mapjes heb gekocht om het netjes in te bewaren. Nu heb ik op een handige manier alle materialen voor mijn examenvakken georganiseerd (ik postte een foto op Instagram van het resultaat).

dinsdag 8 april 2014, 18:45
De laatste tijd ben ik weer wat meer into Minecraft. Yay. :)

woensdag 9 april 2014, 20:29
Woensdag had ik zin om een cake te bakken. Dus dat deed ik. Met bruine suiker. Lekker.

donderdag 10 april 2014, 09:48
Wiskunde examentraining. Wat valt er nog meer te zeggen?

vrijdag 11 april 2014, 17:26
YESSSSSSSS IK HEB EEN KAARTJE VOOR GAGA! Ik heb hem gekregen voor mijn verjaardag van mijn vader, ik ben echt super blij. Yay. YAY.

zaterdag 12 april 2014, 16:01
Na mijn eigen wedstrijd (helaas verloren) moest ik gisteren nog tafelen bij de dames. Gelukkig wonnen zijn wel, met 59-58! Top wedstrijd.

zondag 13 april 2014, 17:12
Vandaag moest ik weer werken, hier fietste ik naar huis. Mooie Koppelpoort!

Dat waren mijn twee weken! De komende twee weken zijn examentrainingen en boven alles: mijn toelatingsgesprek bij de filmacademie! Omygoooddddddd.

Wat hebben jullie allemaal gedaan de afgelopen twee weken?

xxx,
Eva

Geen opmerkingen:

Een reactie posten