Pagina's

maandag 28 april 2014

ROOM for thought april #2


SORRY! Sorry jongens, dat ik een dag te laat ben! Gisteren ging ik skiën in Bottrop met mijn moeder en broer en daarna hadden we een spelletjesavond. Ik had dus helaas geen tijd om deze ROOM for thought te maken. 

Hoi iedereen,
Vandaag weer de twee-wekelijkse rubriek met foto's uit mijn leven. ROOM for thought is een app voor de iPhone en Android die je elke dag op een random moment een notificatie stuurt om een foto te maken. Zo krijg je dus van elke dag een random foto! Het leuke is dus dat je echt nooit weet wat voor foto's eruit komen. Om de week op zondag laat ik jullie mijn foto's zien van de afgelopen twee weken.


Deze twee weken heb ik helaas 1 notificatie gemist! Nou ja, ik had een foto gemaakt, maar toen was ik vergeten om meteen op 'Done' te klikken, waardoor hij hem niet had opgeslagen. Stom. Maar goed, deze week dus 13 foto's.
maandag 14 april 2014, 11:20
Ik had werkuur en moest Kunst Algemeen samenvatten. Dus dat deed ik. Romantiek!

dinsdag 15 april 2014, 18:25
Ik postte een filmpje op mijn YT kanaal om mensen die alleen mijn YT volgen te vertellen over cellblockmango.

woensdag 16 april 2014, 10:05
Kunst Algemeen examentraining!

donderdag 17 april 2014, 15:55
Donderdag moest ik werken. Mijn werkbroek is echt de charmantste broek ooit… not.

vrijdag 18 april 2014, 08:25
Ik ontbeet met een geroosterde boterham met pindakaas en chocolade vlokken. Yummy!

zaterdag 19 april 2014, 11:15
Vrijdagavond had ik een sleepover bij Démi en 's ochtends keken we vanuit bed Investigation Discovery. Want waarom ook niet?

maandag 21 april 2014, 14:55
Zondag was dus de dag die ik miste. Het is tweede Paasdag, woop woop! Ik editte snel nog even de Harry Potter TAG zodat ik die dinsdag online kon zetten op cellblockmango.

dinsdag 22 april 2014, 18:40
Toen ik thuis kwam (van mijn toelatingsgesprek aahhhh) wilde ik iets comfortabelers aan, dus deed ik maar mijn basketbalbroekje aan. Zit zooo lekker.

woensdag 23 april 2014, 12:17
Op school at ik leftovers van de vorige avond: pasta carbonara… soort van.

donderdag 24 april 2014, 11:14
Vrijdag was het tijd voor de examenstunt en donderdag werden daar allemaal voorbereidingen voor getroffen. Hier zie je de borden die we boven de leerhuizen gingen hangen. Het thema was sprookjes dus elk leerhuis kreeg een naam.

vrijdag 25 april 2014, 15:02
Op de examenstunt hadden we een colourfeest met kleurenpoeder, dus daarna zat ik helemaal onder. En mijn shirt was mooi ondergeschreven! De examenstunt was echt heeeeel leuk.

zaterdag 26 april 2014, 11:24
Exciting news! Eén van mijn kittens, Melon (waar ik in vorige Rft al over vertelde), was zwanger en is zaterdag bevallen van vijf hele lieve kleine kittens! Awwwwww.

zondag 27 april 2014, 15:56
Gisteren gingen we dus naar Bottrop en hier zaten we in de auto terug. Deutschland dus.

Dat waren mijn laatste weken van april! Vanavond ga ik naar Panic! At The Disco (alweer, hihi) en voor de rest staan de komende twee weken in het teken van leren, leren, leren. Over 2 weken heb ik namelijk mijn examens! Aaaaaaaaaaaaaaaah.

Wat hebben jullie allemaal gedaan de afgelopen twee weken?

xxx,
Eva

Geen opmerkingen:

Een reactie posten