Pagina's

zondag 11 mei 2014

ROOM for thought mei #1


Hoi iedereen,
Vandaag weer de twee-wekelijkse rubriek met foto's uit mijn leven. ROOM for thought is een app voor de iPhone en Android die je elke dag op een random moment een notificatie stuurt om een foto te maken. Zo krijg je dus van elke dag een random foto! Het leuke is dus dat je echt nooit weet wat voor foto's eruit komen. Om de week op zondag laat ik jullie mijn foto's zien van de afgelopen twee weken.

Deze twee weken heb ik weer 14 foto's kunnen maken, dus vandaag een volle ROOM for thought.
maandag 28 april 2014, 10:32
Maandagochtend maakte ik snel nog de vorige ROOM for thought, want de zondag had ik geen tijd.

dinsdag 29 april 2014, 13:04
Ja hoor, het leren was begonnen. Hier maak ik Aardrijkskunde.

woensdag 30 april 2014, 10:05
Bijna precies dezelfde foto als de dag ervoor, haha! Nu is het alleen nog wat vroeg en begon ik mijn ochtend met het kijken van wat YouTube video's en koffie.

donderdag 1 mei 2014, 16:39
Donderdag moest ik werken, helaas. Onder mijn Etos blousje draag ik altijd een random hemdje, dus vandaar.

vrijdag 2 mei 2014, 18:52
Het was weer papa-weekend en deze vrijdag vertrok ik redelijk laat zijn kant op omdat Cynthia kwam om te filmen voor cellblockmango. Ach ja, boeiend!

zaterdag 3 mei 2014, 12:23
Leren! Hier maakte ik een economie examen. Ging ge-wel-dig (not).

zondag 4 mei 2014, 19:00
Tijd voor nagellak! En de favorieten video van Teske.

maandag 5 mei 2014, 16:38
Ik vierde mijn vrijheid door van 11 tot 4 in de nieuwe bibliotheek op het Eemplein hier in Amersfoort te leren. Bij thuiskomst was het dus wel even tijd om te chillen met wat cola.

dinsdag 6 mei 2014, 09:33
Half tien lag ik nog in bed, haha.

woensdag 7 mei 2014, 14:27
Nog een dag in de bieb, hoera! Dit keer was het tijd voor Aardrijkskunde.

donderdag 8 mei 2014, 16:12
Het was donderdag zo slecht weer dat mijn moeder mij (en Suzanne) wel naar werk wilde brengen. Dankje lieve mams!

vrijdag 9 mei 2014, 13:45
Kan je het al raden? Yup, in de bieb. Met Jade (dat is haar vinger)!

zaterdag 10 mei 2014, 14:03
Gisteren was ik jarig!!! Dus slingers waren wel op zijn plaats :)

zondag 11 mei 2014, 13:37
Left-over taart! En vandaag zijn mijn poezen Melon en Lemon (die trouwens ook is bevallen!) jarig dus dan mag het ook wel. Alleen wilde Melon ook graag taart, dat mag dan weer niet, hihi.

Dat waren mijn twee weken! De komende twee weken zijn mijn EINDEXAMENS! Hollllyyyyy. Dat is spannend man, haha. Oh, en de volgende Rft zal op zaterdag zijn, omdat ik die zondag naar ROME vertrek!

Wat hebben jullie allemaal gedaan de afgelopen twee weken?

xxx,
Eva

Geen opmerkingen:

Een reactie posten