Pagina's

vrijdag 20 juni 2014

Roma shoppings!


Hoi iedereen,
Zoals jullie misschien wel wisten, ben ik een paar weken geleden op examenreis naar Rome geweest, samen met drie vriendinnen. Het was de allereerste keer dat ik in het buitenland was zonder ouders/volwassenen, maar het was echt super leuk! Ik heb tijdens de acht dagen ook gefilmd, dus de vlog komt er ook nog aan.
Ondanks dat het meer een cultuur-vakantie was heb ik ook nog wat geshopt. Ik moest mijn geld vooral sparen voor mijn vakantie naar Londen in juli, dus veel is het niet. Daarom deze shoplog in foto's. Lees snel verder om te zien wat ik allemaal heb gekocht.


Ik heb maar twee kledingstukken gekocht, namelijk dit leuke ananas-hemdje en een paar shorts.
Het ananashemdje is een heel klein beetje cropped en valt heel mooi los. Ik vond het printje echt super zomers en leuk, en ik had nog wel wat leuke tops nodig voor in de zomer. Hij komt van de Mango en was €14,99.

De shorts zijn high-waisted en zitten echt super lekker. Ik heb maar 1 paar shorts wat echt lekker zat, en toen ik er in Rome ook nog eens chocola op morste dacht ik: oké, oké, ik koop wel meer. Nee, grapje natuurlijk, ik wilde sowieso nog een paar. Een heel top paar shorts! Ik kocht hem bij de Tally Weijl en was €19,95.

Dan kocht ik als laatste nog wat bij Lush! Wat je hierboven ziet heet in de Nederlandse winkels 'Grease Lightning', maar aangezien Italianen geen Italianen zouden zijn als ze niet alles zouden vertalen, noemen ze het daar 'Brufolo Bill'. Een brufolo is namelijk een puistje in het Italiaans, en dan is dit natuurlijk afgeleid van Buffalo Bill, net zoals Grease Lightning doelt op het vet op je gezicht en een verwijzing is naar de film Grease. Goed, het is dus een soort gel tegen puistjes. Ik gebruikte dit ongeveer een jaar geleden heel veel en het is echt een wondermiddel tegen puistjes! Toen ik toch daar bij Lush was, dacht ik: waarom ook niet?
Het is wel duur spul, namelijk €9,35 voor dit kleine flesje. Je doet er wel heel zuinig mee, dus dat is een plus.

Ik kocht bij Lush ook nog een bruisbal voor in bad (de Thank God It's Friday/Avobath voor €4,35 volgens mij), maar die heb ik al opgemaakt, haha. Hij was heerlijk!

Nou, dat waren alweer mijn in Rome geshopte spulletjes! Jullie kunnen dus nog een vlog verwachten vol mooie Romeinse beelden, ik hoop hem zo snel mogelijk af te krijgen.

Wat vinden jullie van mijn geshopte spulletjes?

xxx,
Eva

Geen opmerkingen:

Een reactie posten