Pagina's

zondag 20 juli 2014

ROOM for thought juli #2


Hoi iedereen,
Vandaag weer de twee-wekelijkse rubriek met foto's uit mijn leven. ROOM for thought is een app voor de iPhone en Android die je elke dag op een random moment een notificatie stuurt om een foto te maken. Zo krijg je dus van elke dag een random foto! Het leuke is dus dat je echt nooit weet wat voor foto's eruit komen. Om de week op zondag laat ik jullie mijn foto's zien van de afgelopen twee weken.

Deze twee weken heb ik weer 14 foto's kunnen maken, dus vandaag een volle ROOM for thought.
maandag 7 juli 2014, 14:21
Maandag ging ik kijken bij de groep 8 musical van Cynthia's broertje. Het was echt heel erg grappig om zoiets weer te zien, de laatste keer dat ik een groep 8 musical zag was 6 jaar geleden. Heel typisch, ik heb dus ook echt moeten lachen.

dinsdag 8 juli 2014, 17:01
Mijn broer Sjors heeft onlangs zijn 3 kamers (bij mijn moeder, bij mijn vader en in Amsterdam) in één gevoegd waardoor hij nu een heleboel spullen heeft op één kamer. Helaas nam zijn bed tweederde van zijn kamer in beslag dus besloten we de wisselen van bed. Nu heeft hij mijn éénpersoonsbed (en meer ruimte) en ik zijn tweepersoonsbed! Zodra mijn kamer verder af is, zal ik weer een roomtour opnemen.

woensdag 9 juli 2014, 23:36
Het was tijd voor de wedstrijd Nederland-Argentinië en helaas verloren we. Ach ja. Het is maar een spelletje.

donderdag 10 juli 2014, 12:10
Pretty Little Liars was al een tijdje weer begonnen maar ik had een paar afleveringen nog niet gezien. Dus het was tijd voor PLL!

vrijdag 11 juli 2014, 13:15
Jaaaaaaaaa, ik ging naar de Efteling!!! Ik heb echt enorm grote liefde voor de Efteling, ik ben er mee opgegroeid en ik denk dat ik het nooit zat zal worden. Het was zoals altijd super super super leuk.

zaterdag 12 juli 2014, 15:46
Tijd om te chillen! Ik keek eindelijk Twisted (The Untold Story of a Royal Vizier), de musical van Starkid Productions over Aladdin, maar dan anders. Ik las ook wat blogposts.

zondag 13 juli 2014, 20:00
Zondag kwamen Sanne, Suzanne en Emma-Lee logeren (en Démi kwam chillen) en iedereen was geobsedeerd door mijn kittens.

maandag 14 juli 2014, 18:04
Tijd voor een partay bij Roderick. Hier zie je Sanne. Hoi Sanne.

dinsdag 15 juli 2015, 14:30
Yay, Kolonisten! Dit spel is denk ik één van mijn favoriete spellen. Maar dan wel het kaartspel voor twee personen, die is leuker dan het normale spel. Ik speelde het met Sjors en ik won (natuurlijk… haha).

woensdag 16 juli 2014, 21:00
Wilde ik net een foto maken van een kitten die in de tuin stil zat, rende ze precies na de drie seconden weg. Pfft.

donderdag 17 juli 2014, 13:52
Omdat ik nu een ander bed heb, moest ik een andere plek vinden voor mijn boeken. Boekenplanken! Ik ben erg blij met ze, en zoals je ziet is er nog genoeg ruimte over, haha. I can buy more books! Ik zit nog een beetje te kloten met de indeling, maar dat komt later denk ik wel.

vrijdag 18 juli 2014, 13:22
Vrijdag ging ik met de bus naar de stad omdat ik bij mijn vader wat koffers moest ophalen voor London! Maandag vertrek ik namelijk samen met Cynthia naar de Britse hoofdstad en we gaan een heleboel leuke dingen doen. Dinsdag komt er een video op cellblockmango waarin we vertellen wat we allemaal gaan doen voor het kanaal terwijl we daar zijn.

zaterdag 19 juli 2014, 11:57
Gisteren was het echt veel en veel te warm om naar buiten te gaan, dus bleef ik lekker de hele dag binnen. Ik keek YouTube video's, maakte deze post al voor de helft, keek She's The Man… ontspannen!

zondag 20 juli 2014, 14:14
Jaja, morgen is het zover: we gaan naar LONDEN! Dus vandaag is het tijd om in te pakken. We moeten één koffer delen die we inchecken, dus ik slaap vannacht bij Cynthia zodat we niet morgenochtend nog moeilijk moeten doen met die koffer.
Trouwens, omdat ik dus in Londen ben volgende week, komt er geen blogpost online. De video voor dinsdag is wel al helemaal ingepland, maar ik heb geen tijd gehad om een blogpost voor te bereiden. Sorry!

Dat waren mijn twee weken! De aankomende weken staan in het teken van LONDEN!!! Oh, en daarna een heleboel video's editen en natuurlijk vakantie vieren.

Wat hebben jullie allemaal gedaan de afgelopen twee weken?

xxx,
Eva

Geen opmerkingen:

Een reactie posten