Pagina's

zondag 6 juli 2014

ROOM for thought juni/juli #1


Hoi iedereen,
Sorry dat ie wat laat is, maar vandaag weer de twee-wekelijkse rubriek met foto's uit mijn leven. ROOM for thought is een app voor de iPhone en Android die je elke dag op een random moment een notificatie stuurt om een foto te maken. Zo krijg je dus van elke dag een random foto! Het leuke is dus dat je echt nooit weet wat voor foto's eruit komen. Om de week op zondag laat ik jullie mijn foto's zien van de afgelopen twee weken.

Helaas miste ik een notificatie, dus maar 13 foto's deze keer. Sorry!

maandag 23 juni 2014, 18:34
Maandag keek ik de wedstrijd Nederland-Chili bij mijn vader. Het was erg gezellig, ik was al een tijdje niet meer bij mijn pa geweest (rare agenda's enzo) dus het was wel even tijd!

dinsdag 24 juni 2014, 12:43
Het internet was echt aan het bitchen bij mijn vader thuis terwijl ik toch echt een video moest uploaden. Ach ja.

woensdag 25 juni 2014, 12:19
De ketting die ik droeg! Oké, uiteindelijk wisselde ik hem om voor mijn Time Turner, maar alsnog. Ik vind van dit soort schakelkettingen heel tof, maar moet nog even uitvinden hoe ik hem het beste kan combineren.

donderdag 26 juni 2014, 19:01
Donderdag was mijn diplomauitreiking waarna we met een groot deel van de klas nog bij een pannenkoeken restaurant gingen eten. De selfie van Suzanne en mij is een beetje mislukt, maar Milan ziet erachter er wel heel erg als een zakenman uit, haha.

vrijdag 27 jun 2014, 22:00
Het weekend van de feestjes! Hier Annika met een rosé op het feest van Laurens en Milan.

zondag 29 juni 2014, 18:29
Zaterdag heb ik dus de notificatie gemist, maar zondag was het tijd voor Démi's feest, en natuurlijk de wedstrijd Nederland-Mexico. We keken de wedstrijd met z'n allen en het was errug leuk. De vingers zijn trouwens die van Emma-Lee.

maandag 30 juni 2014, 13:08
Na dat lange feest-weekend (zaterdag was ook nog het feest van Jade) kon ik lekker uitslapen en 'ontbeet' ik om 1 uur met bacon en ei met kaas en een groene smoothie van spinazie, banaan, kiwi en een beetje limoensap. Yummy!

dinsdag 1 juli 2014, 14:13
Ik heb een agenda gekocht! En niet zomaar een agenda, een bloggeragenda! Ik ga vanaf nu (nou, eigenlijk vanaf 14 juli, want daar begint de agenda) mijn blog en YouTube wat meer plannen zodat ik wat regelmaat erin krijg en met wat meer discipline eraan kan werken. Hopelijk werkt het!

woensdag 2 juli 2014, 18:27
Woensdag moest ik werken van 9 tot 6, dus hier zit ik op de fiets terug. Met het snoertje van mijn oortjes voor mijn camera. Volgens mij luisterde ik naar Ed Sheeran, want dat doe ik de laatste tijd nogal veel.

donderdag 3 juli 2014, 12:26
De laatste tijd valt het internet bij mij thuis de hele tijd op random momenten weg, echt super vervelend.

vrijdag 4 juli 2014, 16:18
Vrijdag was Démi dan ook echt jarig, en nadat we naar het Henschotermeer waren geweest (nu Démi achttien is kan ze ons eindelijk overal heenrijden! Ze had al een tijdje haar rijbewijs maar nu hoeft d'r moeder niet steeds mee, haha) gingen we de rest van de dag bij haar thuis chillen.

zaterdag 5 juli 2014, 11:38
Ik volg de YouTuber xsparkage (en haar vlogkanaal Leesha Vlogs)nu al een tijdje en vorige week is ze bevallen van haar eerste dochter! Het was heel leuk om de hele zwangerschap te volgen en deze video was zo mooi om te zien. Welcome to the world, Violet May!
Trouwens, bubzbeauty (/bubzvlogz) is nu ook al weer 31 weken zwanger, dus haar zoontje Isaac komt er ook snel aan. Zo leuk om mee te maken!

zondag 6 juli 2014, 14:50
Vandaag was mijn allerlaatste zondag werken bij de Etos. Ik moet nog twee donderdagen en daarna ga ik stoppen met werken. En ja, dus, pauze en nagels en ja drinken… hele interessante foto.

Dat waren mijn twee weken! De aankomende weken staan in teken van Efteling, sleepovers, nog meer feesten en voetbal natuurlijk. Oh, en over twee weken ga ik al naar Londen met Cynthia! Aahhh! Zo veel zin in!

Wat hebben jullie allemaal gedaan de afgelopen twee weken?

xxx,
Eva

Geen opmerkingen:

Een reactie posten